2017. december 3., vasárnap

Amik most mennek nálunk

Na, átevickéltem valahogy a decemberbe, ráadásul elsejével új ciklusom is kezdődött, úgyhogy valamivel jobb most minden.
Semmivel nem eseménytelenebbek a napjaim, de valahogy nincs kedvem írni róluk. Inkább olvasok, vagy filmet nézek, most ezek kapcsolnak ki a legjobban.

Család.
Belami a szervezettel, amiben szekcióvezető, egy nagyobb rendezvényen van túl az AIDS világnapjával kapcsolatosan. Rengeteget dolgozott vele, de nagyon szépen ment minden: benne voltak a rádióban, a tévében, az újságban. (Ez volt a keddi program.)
(Ő tervezte ezt is lentebb.)




Kijárta, hogy kivilágítsák a Reök palotát Szegeden, és flashmob is volt: piros lufikat engedtek fel az égbe. (Ez pedig a napján, pénteken történt.) A WHO utolsó percben nyújtott támogatásával sikerült a flashmob, úgyhogy volt rá egy nap, hogy megvalósítsák. Sikerült, bár egy embernek két lufit kellett fogni, hogy kijöjjön a piros hurok, ami ezt az egészet jelképezi. Rövid videó itt.

Charlie januárban elmegy máshová dolgozni.
Ő fogja majd össze a projekteket, tehát főnök lesz több felelősséggel, több munkával, de több fizetéssel is.
Most épp pont nem volt mehetnéke, de butaság lenne nem meglépni ezt, úgyhogy változás jön, megint változás.

Kismacsó.
Őt most inkább hagyjuk, a tegnap miatt elég zabos vagyok rá (nem sikerült Anyu szülinapjára megérkeznie).
Amúgy csinálja a dolgát, de olyan kismacsósan: ahogy ő elképzeli, ahogy neki jó, ahogy ő gondolja, nagyjából figyelmen kívül hagyva mindenki mást.
Az a baj, hogy ezzel a viselkedéssel előhív belőlem egy csomó rossz érzést, mert nagyon emlékeztet valakire... Mondjuk magamra is rosszabb napjaimon, és ezt ma mondtam is neki, hogy én is rendkívül önző tudok lenni, de a tegnapi alakításával a lába nyomába se érek.
Na, majd túllendülünk ezen is.

Munka.
Nincs változás. Megyek, ha be vagyok osztva, megcsinálom, amit kell, de leginkább a szabadnapokat várom.
Ez a hónap is jó lesz, kevés a dolgozós nap, sok a pihenő.
Kicsit pánikoltam az ünnepek elosztásán, de olyan jól alakult számomra, hogy ünnepen nem is vagyok beosztva, és a két ünnep között is csak két napon. Összességében jobbat nem is kívánhattam volna.
Most múlt kedden voltam legutóbb dolgozni, és majd csütörtökön megyek legközelebb.
Pénteken színház, aztán a hétvége dolgozós, de utána megint tök jó lesz, egy éjszakám lesz 23-án. Meg utána még két nap ünnepek között és slussz.
Persze lesz közös karácsony a gyerekekkel, meg dolgozói karácsony is (21-22-én), de ezeket nem tekintem munkának, inkább kellemes ráhangolódásnak az itthoni ünnepekre.

Még sok az elintézésre váró dolog így ünnepek előtt, de nem stresszelek, meglesz minden. Legalábbis remélem. 😉




4 megjegyzés:

  1. Ó. a lufis flashmob gyülekezőjét pont láttam az utca túloldaláról! :) Most legalább megtudtam, hogy mi volt ez. Egy lufijuk idő előtt elszabadult - arra figyeltem fel először, hogy milyen piros cucc repül fent a magasban. :D Később láttam meg a kiscsapatot a Reök mellett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit több idő a szervezésre jobb lett volna, de minden jó, ha a vége jó. ;-)

      Törlés
  2. Én nem értem a pólót... Superman jel meg Cora... Megmagyarázod?

    VálaszTörlés
  3. SCORA Szeged, ez volt a rendezvénye az Orvostanhallgatók Egyesületének. Így lett az S-ből a Superman jel. Majd megkérdezem még pontosabban, hogy mit jelent maga a szó (valami latin kifejezés lehet az egészségneveléssel kapcsolatosan). Itt van bővebben: https://www.facebook.com/scoraszeged/?hc_ref=ARR0lwFoF1jZN17SqDNDMPeftVikO8ZU9MKuPstlDRY6RG0IX_qezY_LxhM851Tj-_c&pnref=story

    VálaszTörlés