2017. március 3., péntek

További jóságok

Tegnap amúgy szabin voltam, és lesznek még ilyen lerövidített heteim, mert pedagógus mennyiségű szabim van, amit nem tudok nyáron egyben kivenni, tekintve, hogy mi nyáron is dolgozunk, sőt.
Szóval a fenntartó nem fizet bent maradt szabit, mert vedd ki, de hogy hogyan, az senkit nem érdekel. Hát akkor majd én kitalálom, mert nem vagyok egy mártír típus, aki a szabadsága alatt is dolgozik.

Szabadság ide vagy oda, edzeni azért elmentem reggel, és sétálva jöttem hazafelé a gyönyörű napsütésben, nagyon finom volt, na.
Aztán kávéztam egy nagyon kedves régi munkatársammal, remélem hamarosan ismételünk a kibővített körrel, már az idő is pont jó hozzá.

Ma szeretnék minden házimunkát gyorsan elvégezni, mert senki nincs itthon, szóval haladhatok.
Így holnap lehet majd lötyögni Charlieval, esetleg csinálni egy jó kis fotózást, mert nincs rólam friss kép, mióta levágattam a hajamat. (Ami amúgy most tök béna már, de úgy terveztem, hogy majd csak április elején megyek megint fodrászhoz, hogy elől jól megnőjön. Jesszusom mit csinálok én vele addig?!)

Ja, és itt vannak a Girls sorozat (nekem) legújabb részei is, úgyhogy pihenés gyanánt megnézek majd egy-kettőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése