2017. március 3., péntek

Ez egy jó hét

Ugye annak számít, ha nem nagyon van mit mesélni róla, mert szépen, rendben csordogál?

A munkában nyugalom van, csinálom, amit épp kell, és igazából jól érzem magam.

A piros napok ellenére voltam három alkalommal tornázni, szerdán kicsit túl is toltam az egészet, félő volt, hogy kicsináltam az egyik belső combizmomat, de másnapra szépen rendbe jött, elég volt az éjszakai pihenés neki.

Apropó, piros napok!
Sikerült visszateázgatnom a 28 napos ciklust (múltkor rövideltem a 25 napost), nekem (még) mindig segít a cickafark, palástfű kombó. Az elsőt a ciklus első felében iszom naponta kétszer, a másikat meg a 14. naptól.
Most azon tűnődöm, hogy igyam megint, vagy hagyjam magam most békén egy hónapig.

A fiúk most mentek el az apjukhoz, Charlie suliban ma és holnap, szóval azon ritka alkalmak egyike van, hogy totál egyedül vagyok, és ez most jó nekem.
Fáradt vagyok, de csomó mindent szeretnék hétvégén csinálni.... Például blogolni is. 😜 Reszkessetek, jövök még! 😉

3 megjegyzés:

  1. am ez a teával állítgatós téma ez mi? bizti egy szatyorban élek, de csak pislogok rajta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván ez hit kérdése (is), de a füves emberek szerint a cickafark tea az ösztrogénhez hasonló anyagot tartalmaz (fito ösztrogén, vagy valami ilyesmi), ezért serkenti, erősíti annak termelődését, szóval a ciklus első felében azt kell inni. (Vannak emberek, akiknek viszont nem jó, mert alapból sok az ösztogénjük, nekik nem ajánlott.)
      Aztán a palástfű, mert az meg a progeszteronra jó, ami a ciklus másik felében domináns.
      Én a lombikok miatt tisztában vagyok azzal, hogy nincs ösztrogéndominanciám (vérvételekből nézték mindig), szóval nekem ez bevált, ha kicsi eltérés adódik. Mondjuk nekem hamarosan várható a változó kor is sajnos, mert felének a fele petefészkem van. (Bocs, ha sok volt az információ! :-) )

      Törlés
    2. már hogy lett volna sok :)

      Törlés