2017. február 26., vasárnap

Vasárnapi ebéd

Tegnap Charlie vett tököt a piacon, de nem olyat, amilyet szoktunk, hanem azt, ami szárazabb, és finom gesztenye íze van. Megsütöttem, megkóstoltam.




Kitaláltam, hogy egy részét beleteszem az ebédre készülő salátába, mert lehetett kockázni szépen.




Aztán elővettem a házi sajtokat, amiket Charlie ugyancsak a piacon vett, és azokból is kockáztam bele.




Volt abban fokhagymás, füstölt, vargányás, raclette. Nyami, annyira imádom a sajtokat! Elpusztulnék sajtok nélkül.
Meg szárított paradicsom.




Aztán görög joghurtot, meg egy pici krémsajtot, csipet sót összekevertem, és tadáámmm, kész is lett a pikáns sali a húshoz (na, azt jól elfelejtettem lefényképezni).




Gyümölcsleves volt még előtte.




Most pedig sül a süti a sütőben, mert a vasárnap délutánhoz az is hozzátartozik. 😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése