2024. június 25., kedd

Mindenféle

Energiában még mindig nem vagyok a csúcson, de nyáron nem is szoktam a meleg miatt, szóval..
Sajnos a türelmem is véges, csütörtök óta vissza kell fognom magam, mert borzasztóan hamar ki lehet hozni a sodromból. Szerintem ennek hormonális oka is van, beleléptem ebbe a kiszámíthatatlan ciklus dologba, úgyhogy..
A főállásomban két nap alatt három bántalmazásos feljelentést csináltam, amiből minimum kettő gáz, de nincs kedvem senkivel vitázni erről. Aztán visszakeveredett egy droghasználó gyerekem a gondozási helyére hosszú, engedély nélküli távolléte után, hát öhmm..., ne tudjátok meg ez mennyi újratervezést igényelt az elmúlt napokon, és akkor még hárfázik is az idegrendszeremen, meg a vele foglalkozó összes felnőttén. Lassan pihenni járok (na jó, azért nem) a másodállásba, ahol a lakók 99%-a cukimuki kedves.

Múlt hétvégén nem dolgoztam, úgyhogy volt egy "rendes" hétvégénk.
Ebben voltak bevásárlások, szülinapozás Kismacsóval, meg Múzeumok Éjszakája. Nagyon élveztem az utóbbi kettőt. 

Tegnap rávettem magam a dermaroller kipróbálásra.
Érzéstelenítettem a megtisztított bőrömet, lefertőtlenítettem a rollert, aztán a tanultak szerint görgőztem végig az egész arcomat, használtam szérumot is. A krém miatt nem fájt, inkább azt éreztem, hogy a kezelt részen lángol a bőröm, szép piros is lettem. Kicsit ijesztő volt, de reggelre elmúlt, megnyugodtam. 
Mindig használok fényvédőt, de most különösen fontos. 
0,5 mm-es tűk vannak a rolleren, elvileg ezt heti szinten lehet használni. Egy kezelés nem mutat sok eredményt, szóval majd a többedik után beszámolok, hogy látok e változást az apróbb ráncok tekintetében, meg a bőrképben. Természetesen az arcjógát is folytatom, próbálom fenntartani, konzerválni a mostani állapotot legalább, nekem ez fontos.

Az edzéshez továbbra sincs erőm és kedvem, ezen dolgoznom kell.
A múltkori betegség nagyon visszavetett, azóta sem érzek magamban semmilyen motivációt ez ügyben. Remélem lassan megjön az is!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése