2024. július 2., kedd

Mindenféle jó dolgok

  • Hazajött Belami Németországból, tegnap nálunk vacsoráztak Ágival, úgyhogy vissztérünk a hétköznapokhoz, hetente egyszer biztosan találkozunk. 
  • Már hónapok óta motoszkál bennem az írhatnék, mostanra körvonalazódott a történet, ez most lendületet adott, szóval megint írok "az íróasztal fióknak".
  • Szombattól jövő szerdáig megyünk a szokásos mini nyaralásunkra, ebbe beleesik a házassági évfordulónk (7.) és a szülinapom (9.). Kőszeg és környéke a cél, a kutyás szállás megvan, a programok alakulóban, jó sokat akarunk kirándulni. A hesszelés marad majd az augusztusi Balatonra. 
  • Kismacsó is jól van, éli a szerelmes hétköznapokat, remélem hamarosan megismerhetem a "még nem neveztem el" leányzót. 
  • Titkos projekt alakul (erről írok majd utána), már nem érdekelnek a buktatók, akkor is nagyon jól fog alakulni az egész. Tudom.
  • Pár napja voltam az Ofotértben, ráérősen felpróbálgattam vagy 20 szemüvegkeretet, és már tudom, hogy pirosat vagy bordót szeretnék, mert attól él az arcom, és viszonylag nagy lencséset, mert most az a menő. Szerintem ez lesz majd a szülinapi ajándékom (lehet magamnak, még nem egyeztettem Charlieval, hogy ő mit tervez), mindenesetre egy új vizsgálat is szükséges, mert szerintem megint romlott a szemem. Valami borzasztó, hogy 45 éves korom után milyen ütemben romlik a látásom közelre, én nem hittem el, hogy ez velem is megtörténik, de sajnos igen. Mindegy, majd menőzök egy nagy, piros keretes szemüveggel, ha olvasnom kell. 



(Képek a netről, piros szemüvegkeret keresővel)


7 megjegyzés:

  1. Kőszeg szuper hely, mi visszajáró vendégek vagyunk-) Lehet jó sokat kirándulni, túrázni. Jó pihit nektek, meg szuper kirándulásokat!!☺❣
    Szerintem neked jól fog állni a piros keret, majd muti!-)

    VálaszTörlés
  2. Hú, a második kép kifejezetten ijesztő. :))) Rosszabb, mint gyerekkorom borzalmas SZTK keretei, mennyit sírtam emiatt anno....
    Kőszeg nagyon jó hely, iszonyat szép túrákat lehet tenni, meg át lehet menni Ausztriába is, Léka vára közel van. Jó lesz. :))
    (Bobe)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Nekem most annyira bejönnek az ilyen fura szemüvegek, de lehet valami egyszerűbb lesz majd végül. Biztosan az is számít, hogy nekem nem volt szemüvegem gyerekkoromban, és így nincsenek rossz élményeim ezzel kapcsolatosan.
      Igen, tervezzük, hogy átmegyünk Ausztriába is. ;-)

      Törlés
    2. Úgy örülök, hogy tudtál ezen nevetni. :)) Igen, én direkt azokat a kereteket szoktam keresni, ahol szinte nem is látszik, hogy van rajtam szemüveg, nekem nem jön be az, hogy így "ordítson" a szemüveg. De ez tényleg egyéni. Csak rohadt vicces tényleg, hogy amitől anno mi annyit szenvedtünk, azt most egyes emberek divatból hordják. :)

      Törlés
    3. bobe, plusz egy! irto traumatizalo volt gyerekkoromban a szemvizsgalat, es azok a rettenetes keretek! (mindig szegyenkeztem miattuk es rejtegettem oket, mert persze csufoltak is erte a szerencses jollatok). nekem is a kicsi keretek jonnek be (szoval kb 8 eve wtf nekem ez a hipszterdivat, meg nem is allna jol🙈 - de van, akinek szuperjol all!), regebben volt szinte ‘lathatatlan’ keretem is. a legpuhabb konktaktlencset sem birja a szemem, persze. librarycat

      Törlés
  3. Arra emlékszem gyermekkoromból, hogy a szemüveges gyerekeket az előszeretettel kötözködők minimum pápaszemesnek csúfolták, és én tényleg örültem, hogy nem kell szemüveget viselnem. Szóval el tudom képzelni, hogy mennyire traumatizáló tud ez lenni. :-(

    VálaszTörlés