2024. március 23., szombat

Amit ma megtehetek,

azt nem halasztom holnapra.
Mostanában muszáj, hogy ez lebegjen a szemem előtt, mert különben, ami kimarad, az elmarad. 

Úgyhogy most az megy, hogy a naptáramban nemcsak a munkák vannak előjegyezve hanem minden.
Előző hétvégén végiggondolom, hogy mikor fogok hajat mosni, esetleg hennázni, mikor tudom a körmeimet rendbe tenni, és mikor jut idő a takarításra, nagyobb bevásárlásra, no meg az edzésre. Mivel minden héten van egy éjszakai műszakom, nagyon nem mindegy, hogy mikor akarok mozogni. Aznap -nyilván- nem célszerű, utána nap meg attól is függ, hogy tudok e aludni valamikor a nap folyamán, mert ha nem, akkor megint csak nem túl jó ötlet ráterhelni a fáradt szervezetre. 

Így a héten eddig sikerült két edzést összehozni.
Ma akár lehetne a harmadik, de tegnap reggel jöttem haza a csütörtöki éjszakából, és nem sikerült aludnom, csak este, szóval ma nem vagyok túl fitt, lehet kihagyom. Főleg, hogy holnap tizenkétórázok.

Most sikerült annyiféle vitamint összeszedni így tavaszra, hogy egy fél reggeli magában.


Főleg, hogy a magnéziumot kettesével, a halolajat hármasával szedem. És akkor a kollagén még nincs is a képen. Persze ez most így átmeneti, kicsit feltöltöm a raktáraimat, mert úgy éreztem, hogy merülnek rendesen. Később próbálok a változatos étkezésekkel hozzájutni mindenhez. 

Ja, étkezések.
Ha egyik nap ügyes vagyok, akkor biztos, hogy a másik nap nem figyelek eléggé. Kicsit meglazult a saját magam felett gyakorolt kontroll. Nincs még baj, de lesz (hízás), ha nem kapom magam gyorsan össze. Szóval nem kerültem közelebb az új célhoz (56 kg).

Jó hír, hogy az arctornát beépítettem a napjaimba.
Talán egy nap volt eddig, hogy nem csináltam végig, amit azon a négy napon tanultam, amúgy minden egyes nap időt kerítek rá. Tényleg nem sok kell hozzá, negyedóra az egész. 
Rájöttem, hogy nem feltétlenül a fürdőszobához kell kötni a dolgot, munka közben is simán jó kikapcsolódásnak, csak a komód felé fordulok a székemmel, ahová egy tükröt raktam, és már lehet is csinálni. 

Most pedig dolgozok picit még a gyámi munkámmal, aztán jönnek Belamiék, hogy elmeséljék Isztambult.  




4 megjegyzés:

  1. de ügyes vagy! Ennyi munka mellett menedzselni az életet, le a kalappal! Honnan tanultad az arctornát? Én is kacérkodom a gondolattal, hogy elkezdem,de ddig nem találtam túl hiteles forrást ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsizsi! Egy facebookos kihívásban vettem részt Polgár Enikőnél, úgy emlékszem néhány bejegyzéssel előbb írtam róla, be is linkeltem, hogy hol. Annak azóta vége, de érdemes követni az oldalát, mert gyakran csinál valami ízelítőt, úgy látom.

      Törlés
  2. Úgy szeretem ezeket a mindennapi praktikus ötleteidet. Lehet hogy elkezdem ezt a minden teendő felírását, végülis milyen jó érzés lesz lehúzni a listáról akár egy hajmosást is. (FElla vagyok csak most nem tudok bejelentkezni).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fella! No igen, jó érzés kihúzgálni, amit teljesítettem. Meg valahogy átláthatóbb az egész hetem, hogy mit mikor csinálok majd. Így nincs az, hogy minden egy napra torlódik, mert valahol, menet közben, "elpatópálkodtam" a dolgokat. Sajnos van rá hajlamom, ha úgy érzem, van még időm, de mostanában nincs, szóval...

      Törlés