2017. november 15., szerda

November rain

Nem szeretem ezt a hónapot, főleg az elmúlt napok időjárásával. Sötét volt szinte mindig, nyirkos minden.
Ehhez a hónaphoz kapcsolódik egy csomó sikertelen lombikom, az egyik vetélésem (a másik június).
Hangulat szempontjából ez a legveszélyeztetettebb hónapom, meg nyár eleje még.
Mégis mit szeressek rajta?

Szerencsére itthon minden könnyebb, mert olvasok egy csomót, meg filmeket nézek, ezek a dolgok teljesen kikapcsolnak.
Nagyon szerettem volna úszni menni, de vasárnap eléggé fájt a hasam lent, mindenféle gyulladást "diagnosztizáltam" magamnak. Aztán elmúlt magától, szerintem kezdenek a hormonjaim is változni, félek, hogy hamarosan elkezdődik nálam a változókor. (Sajnos fél petefészek felével, plusz a rengeteg lombikkezeléssel ez bármikor bekövetkezhet.)
Belamival beszélgettem erről, ő úgy tanulta, hogy a változókori hormonpótlás nem túl biztonságos (rákkeltő), csak indokolt esetben javasolják (extrém csontritkulásnál például).
Szóval maradok a teázásnál, meg a progeszteron krémen gondolkodok a ciklus második felében, szerintem ezekkel még elhúznám egy darabig.
Nőgyógyászhoz is el fogok menni, kellene rákszűrés, meg egy ultrahang sem ártana, hogy mi újság bent.

Sajnos a munkahelyemmel kapcsolatosan is vegyesek az érzelmeim továbbra is, úgyhogy a fentiekkel együtt elég sz.rul indult a hét.

Tegnap délelőtt mérgemben megint rátelefonáltam az oktatómra, mert szeptember legelején csináltuk meg Kismacsóval a sikeres KRESZ vizsgát, de még mindig nem sikerült vezetnem egyszer sem. Sokáig az igazolásunk nem érkezett meg onnan, ahol a vizsgát kellett csinálnunk, utána a nyári akciók miatt az oktatók voltak fullra.
Nagyon visszafogottan érdeklődtem, hogy mégis mikor kezdhetnék, erre pár perccel később visszahívott, hogy menjek délre.
Picit belém szorult a szusz, mert felkészületlenül ért a dolog, de lehet, hogy így jobb is volt, mert megijedni sem volt időm.
Két órát "vezettem", az oktató szerint pont annyit bénáztam, mint mindenki elsőnek. (Amúgy ő egy nagyon kedves nő, és türelmes, ami nekem nagyon fontos.)
Nem vagyok benne biztos, hogy szeretni fogok vezetni, de megcsinálom, ezt konokul elhatároztam. Ráadásul szeretnék jól és biztonságosan vezetni, úgyhogy nem érdekel, hogy tetszik vagy nem tetszik a dolog, mint érzés, addig csinálom, míg jól nem megy. Elég makacs tudok lenni az ilyen dolgokban.

Persze Kismacsó semmit nem intézett még magának, szerintem úgy volt vele, hogy majd elkezdi, ha én már mentem valamire. Így tegnap kezdett telefonálgatni.
Nem tudom az idén fog e vezetni, de őt nem féltem, gyorsan beér majd, sőt, szerintem neki elég lesz a kötelező óraszám, vagy kilóméter.

Most ezt a sorozatot nézem.
Kismacsónál láttam belőle részleteket, és annyira fiúsnak éreztem, hogy gondoltam: azért is kipróbálom.
Borzasztóan tetszik, már a második évadot gyűröm.
Nem tudom mi bajom van most ezekkel a tesztoszteronnal átitatott filmekkel (előtte Sons of Anarchy hét évadát néztem végig), de nagyon lekötnek. Lehet, hogy látens agressziót dolgozok ki így magamból. Ki tudja?

10 megjegyzés:

  1. A Vikingek az egyik legjobb jelenleg futó sorozat szerintem és tele lesz kemény csajokkal is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második évad: ahhh! Nagyon jó volt. Ma elkezdem a harmadikat. ;-)

      Törlés
  2. Szia. Szerintem fogod szeretni a vezetést. A sorozatokat hol nézed? Online v letöltés? FK

    VálaszTörlés
  3. Húú, én nagyon szeretem ezt a ködös, sejtelmes novemberi időt... hogy már tél szag van, meg füstölnek a kémények...-)
    Sajnálom, hogy nem egészen érzed jól magad a munkahelyeden... az nem jó... megbetegít-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Decemberben már tök jól ráhangolódok az egészre, és a karácsonyt is imádom.
      Azt hiszem jövőre új állást fogok keresni. :-(

      Törlés
    2. nem lehet, hogy magaddal nem vagy jól?
      Nálunk sem mindig fenékig tejfel minden... a főnököm lehetne normálisabb-)) szerencsére ezzel a beosztással viszonylag keveset találkozunk-)

      Törlés
    3. Igen sajnos, magammal nem vagyok rendben főleg. Midlife crisis. :-(

      Törlés
  4. Szia! Már végignéztem a Vikingeket és most a The last Kingdom-ot nézem, a sorozatbaráton ( többnyire ott nézem az összes sorozatoat). Ez is vikinges, csak kicsit később játszódik és először elég gagyinak éreztem, de már szeretem:) A Trónok Harcát végignézted?Mert ha nem, akkor nézd azt a Vikingek után:)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Trónok harca kivégezve, azt Charlie miatt néztük főleg. A másik vikingesről még nem hallottam, de bele fogok nézni. Köszi! <3

      Törlés