2017. november 9., csütörtök

Nagytakarítás on

Tegnap végre elkezdtem a nagytakarítást.
Pedig irtó rossz hangulatban ébredtem, és ki is tartott egész nap a nyűglődésem.
A konyha ma rendben lesz már teljesen, azt hiszem, hogy a karácsonyi dekorációk egy részét is ki fogom pakolni.
Már tegnap végeztem volna, de felraktuk öntapadós táblát a konyhába, és mert a konnektort is le kellett szerelni átmenetileg, meg csináltunk egy nagyobb bevásárlást a hétvégére, jól elhúzódott az egész.
Mindegy, most van időm, meg jövő csütörtökig lesz is még, úgyhogy addigra rendben lesz minden, mindenhol.
Ilyenből csináltuk az üzenőfalunkat a konyhában:




És ilyen lett:




Annyira jó móka, hogy Charlie még fejlámpában a konnektort szerelte vissza, de mi már Kismacsóval krétával a kezünkben firkáltunk, Charlie ránk is szólt, hogy legyünk már egy picit türelemmel. Persze alig várta, hogy ő is rajzolhasson rá valamit.

2 megjegyzés:

  1. Ah nagytakarítás. Én a héten voltam szabin és kész van minden. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is lassan, most nagyon nehezen ment, semmi kedvem nem volt hozzá. :-(

      Törlés