2024. március 11., hétfő

A múlt héten történt

Rettentő sűrű volt az elmúlt hetem (főleg a második fele), de nagyon szerettem.
  • Megvolt az első éjszakai műszakom. Ez külön posztot kitöltene, annyira gáz volt egy ostoba kolléganő miatt, de a humorom nem hagyott el, szóval várom a következőt, hátha többet tanulok.
  • Az éjszakából hazaérve annyi időm volt, hogy lezuhanyoztam, csinibe vágtam magam, és mentem a másik munkahelyemre értekezni, majd ez nőnapba torkollott, ezért is húztam magamra ruhácskát, és sminkeltem enyhén. 
  • Szombaton összeszerveztünk Belamiékkal egy közös hamburgerezést a "Z"-be, jött Kismacsó, és jöhetett Mór is, úgyhogy ragyogott a szívem, hogy ott van mindenki a szűk családból. Belami második diplomája volt az összejövetel apropója, végtelenül büszkék vagyunk rá.
  • Vasárnap nappali műszakot toltam, úgyhogy munkával zárult a hét.
  • Valahogy csak sikerült összehoznom három edzést, amit nem is értek hogyan sikerült. Két futás és egy súlyzós edzés itthon. A harmadik edzés futás volt szombaton ebéd előtt Mórral, hülye egy időpont, de így jött ki. 
  • Sajnos a héten össze-vissza sikerült enni, úgyhogy nem az 56 kiló felé haladtam, annyi bizonyos. 

Lakik valaki Essenben? Esetleg van ott ismeretsége? 
Belami tanulmányútra megy oda áprilistól júniusig, és ha jól értettem, a lakhatást neki kellene megoldania. Nem feltétlenül arról van szó, hogy valaki nyakára menne, az is jó lenne, ha információi lennének, merre induljon ebben az ügyben. Ha valakinek van ötlete, írjon nekem a meselulu@gmail.com-ra, minden érdekel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése