2024. március 11., hétfő

Arcfrissítő napok

Erre most beneveztem, gyertek ti is, ingyenes.
Valahogy jobban hiszek ebben az arcfiatalításban, mint hogy plasztikai sebész nyúljon az arcomhoz. Most az mondom, hogy az nem fordulhat elő. 
Időnként ráugrok erre a témára, de aztán megint hetek múlnak el gyakorlatok nélkül, szóval próbálom valahogy beilleszteni az életembe, hogy rutin legyen az arcizmaim edzése is. Most négy napig biztosan minden nap foglalkozni fogok ezzel, hátha kialakul valami rendszer. Mondanám, hogy az esti és a reggeli arcápolás része kellene, hogy legyen, de nem mindig van rá idő, főleg reggel, ezzel húzni az amúgy is rengeteg időt a fürdőszobában. (Charlie szerint túl sok időt töltök ott.)
Ti szoktatok ilyesmit csinálni? Rendszeresen? Hová illesztitek be, ha igen?

 

4 megjegyzés:

  1. Köszi, jelentkeztem is :) Egy mini-arctornát szoktam csinálni reggelente, a krémezés lépései közt, amíg a szérum beszívódik, de egy ideje már tovább akarom fejleszteni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem látok más megoldást, mint a krémezés közbeni gyakorlatozást. Szóval még több idő a fürdőszobában. Ez van.

      Törlés
  2. Igen, a napokban kezdtem el ... a youtube-on találtam őt: https://www.youtube.com/@chillandyoungbeauty - én a szemem alatti táskákat és a "bulldogpofit" szeretném kicsit javítani... reggel és este próbálkozom némi időt rászánni, mert nagyon-nagyon zavar...

    VálaszTörlés