2020. július 2., csütörtök

Blog szabadságon voltam

Igazából felújítást terveztem a felületen, gondoltam, szabadságolom addig a blogot.
Aztán nem lett az egészből semmi, mert nem volt időm rá. Írni sem, de annyi kedves levelet kaptam, hogy hová tűntem, hogy elszégyelltem magam a szó nélküli eltűnés miatt. 

Rengeteg minden történt, de olyan mindennapi dolgok. 
Kismacsó betöltötte a huszadikat, erre az alkalomra Belami is hazajött.
Volt ijedtség is, mert Mórci allergiás lett a kombinált oltás egyik összetevőjére, ami miatt sivalkodó gumikkal romboltunk vissza az orvoshoz, mert majdnem megfulladt. Kapott rá szurit, de az meg úgy bedagadt a nyakán, hogy még ilyet soha nem láttam. Még mindig van ott egy mogyorónyi nagyságú púp, de a hatalmas, teniszlabdánál nagyobb dagadás után ez már teljesen jó, el fog múlni.
Aztán hétfőn hányás és hasmenés indult, de két nap alatt az is rendeződött, ma már nem volt gond.
Esküszöm olyan, mintha egy kétéves gyerekünk lenne, mindenhol széthordott játékok, némi értetlenség, orvoshoz rohangálás, hányás takarítás, ilyenek. Nem unatkozunk kicsit sem. 

De közben meg olyan jó, hogy itt van. 
A fiúk Pesten, most Kismacsó is ott van gyakorlaton, maximum hétvégén látom őket. 
Mórci meg belakja a lakást, jön velünk mindenhová, tanulunk együtt futni, minden este kalandozunk valamerre hármasban. 
Egyedül azzal van gond, hogy nem marad meg egyedül, ezért folyamatos szervezést igényel, hogy kivel legyen, hogy oldjuk meg a felügyeletét. 
Komolyan azon gondolkodtam, hogy keresek valakit itt a közelben, aki néha szívesen kutyázna egy-két órát, mikor végképp nem tudjuk megoldani. Olyat, akire nyugodt szívvel rábízhatnám. 
Anyuékhoz is vihetném, de örök parám lesz, hogy kimegy valahogy, és Anyuék két nagy kutyája szétszedi. Szóval jobban szeretem, ha ott én is vele vagyok, vagy Charlie. 
Vasárnap megyünk kutyaoviba valahová, Charlie intézte, talán tudnak benne segíteni, hogy ellegyen egyedül is rövid időre. 

Charlieval ismét diétázunk.
Volt már egy ilyen közös projektünk másfél éve, az akkor leadott súlyt Chalie nem szedte vissza, én azonban igen. Sokszor emlegette, hogy milyen jó volt a tervszerű étkezés, megint kellene.
Hát jó. Mondjuk ez egy fehérje alapú diéta sok hússal, és nekem onnan ered a teljes húselhagyásom. Végül az van, hogy kevés húst ismét eszek, de ha végképp nem megy, akkor hüvelyes dolgokat csinálok magamnak helyette, és kiszámolom, hogy a szénhidrát ne legyen sokkal több így sem. Majd meglátjuk, hogy van e értelme, mert még csak hétfő óta csináljuk.

Jövő héten lesz egy mini nyaralásunk Charlieval és Mórral.
Alig várom. Beleesik a házassági évfordulónk, meg a szülinapom is. 
Agárd. Mindennel felszerelt házikó, nagy udvar, stég, ahol horgászni lehet, közeli strand. És jöhet Mór is, ez volt a fő szempont. 
Nagyon izgatott vagyok, szeretnék sokat olvasni, pihenni. A munkahelyi telefonomat életemben először szeretném átirányítani a helyettesemére, mert nem akarom, hogy zaklasson bárki is munkával.  
Még kell(ene) egy új fürdőruha. Országos problémák. 😎

8 megjegyzés:

  1. Jajj de jó, hogy újra itt vagy! <3

    Mór biztosan bele fog tanulni az egyedüllétbe. Nálunk Buksi annyira szeret időnként elvonulni, hogy amikor nem tud, hangosan sóhajtozik, hogy legyünk már csendben. :D

    Fürdőruha: nekem idén kettőt is sikerült találni, az egyiket a new yorkerben, a másikat a c&a-ban. Olyan elképzelésem volt, hogy ne legyen merevítő a felsőben, és hihetetlen, de újabban ezekből gyártanak olyat is, ami nem 70+-os. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, de jó lenne, ha Mór is szeretne picit magában lenni!

      Nem találtam még fürdőruhát. :-( Azért még nem adom fel. ;-)

      Törlés
  2. Végre!-)
    Szoktatgassátok, előbb-utóbb megszokja, hogy egyedül is lenni kell... mikor ott hagyjátok, csak egy laza Szia Mór kell, ha búcsúzgattok tőle az nem jó...
    Jó pihenést, nyaralást!!!-) Itt lesztek a közelben-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3
      Azt hiszem alapvetően mi nem tudjuk jól kezelni ezt a dolgot, a kutya meg érzi ezt. Azért dolgozunk még az ügyön. ;-)

      Törlés
  3. De jóóó..,már hiányoztál,meg Morciról is a képek..

    VálaszTörlés
  4. zajlik akkor rendesen :)
    ez az agárdos nagyon jól hangzik, érezzétek jól magatokat!

    VálaszTörlés