2020. március 20., péntek

Ilyenek 3

Sejtettem én, hogy nem úszom meg szárazon Charlie folyamatos köhögését... rám.
Mert akárhogy is tesz a szája elé bármit, azért megy a levegőbe is belőle, és mi egy szobában alszunk, meg most vagyunk a legtöbbet. Szóval reggel már kapart a torkom, és a fejem is eléggé fáj. Ez mondjuk a közelgő időjárás változástól is lehet, mert elég érzékeny vagyok rá. Mármint a fejfájás lehet attól. A többit még nem tudom. Mindenesetre használom az inhalátort, és pihenek, vitaminozok. Nem áll szándékomban betegnek lenni. Nem lesz könnyű. 

Belami hazajön.
Van ez a vívódás, hogy akkor mi legyen. Mert ő alapból Apuéknál lakik hétköznap, de mostohaanyám nincs túl jó egészségi állapotban, úgyhogy most Belami azon ügyködik, hogy a járvány alatt ne menjen hozzájuk. Csak hozzánk hazajárni napi szinten elég macerás, úgyhogy vagy beköltözik majd a kórházba, vagy megpróbálnak neki lakást biztosítani. Ráadásul most inkább mi jelentünk rá veszélyt, nem fordítva. Legalábbis még.
Nem szeretne megbetegedni, gyógyítani akar, ott lenni a sűrűjében. Ez pedig úgy menne igazán, ha nem kellene azon aggódnia, hogy hazahoz valamit, meg két ügyelet között ki tudná pihenni magát, és nem utazgatnia kellene. Hát, nem könnyű. 

Engem amúgy is azzal lehet kinyírni, ha a gyerekeimet féltem, vagy értük aggódom.
Minden más a megoldható kategóriában van nálam. Most épp Kismacsó miatt nem szorongok, mert itthon van, de ez sem biztos, hogy így marad. Nem könnyű.

Ezeket néztem mostanában, jobb lekötni magam, ha épp nem dolgozok.
Ez itt egy nagyon-nagyon jó film, úgy elszaladt a majdnem három óra, hogy észre sem vettem. Kifejezetten ajánlom.
Ő meg itt egy mini sorozat, és német, mert rákattantam a német filmekre, tök jókat tudnak ők is. Ráadásul ebben a sorozatban annak a letűnt kornak a megjelenítése a legjobb, amit még én is megtapasztaltam gyermekként. Nagyon lekötött. 
Ahogy a fentit megnéztük, már találtam is egy másik német sorozatot, ezt itt, most ezzel foglalom el magam, mikor időm van. 
Meg olvasok. Ez legalább könnyű.  

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Budapesten kellene lakás? Bocsánat nem tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabi! Igen, Budapesten kellene, de nagyon.

      Törlés
    2. Szia! Megkérdeztem a sógornőm aki felajanlotta a lakását ilyen célra, de már kiadta egy Angliából hazajött doktornőnek. Sajnálom. Remélem megoldódik.

      Törlés
    3. Azért köszönöm Gabi! <3

      Törlés
  2. Elég sok felajánlás érkezett mostanában egészségügyi dolgozók számára ingyen lakhatás Budapesten

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Martine! Igen, le is adta a nevét a kórházban annak, aki ezt koordinálja. Ha más megoldás nem lesz, akkor marad az albérlet.

      Törlés
  3. Haho, egy facebook csoport is alakult ezzel kapcsolatban, Budapesti AirBnb kozosseg az egeszsegugyi dolgozokert a neve, szerintem oda lepjen be! Drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondja, oda is írt. Még semmi. :-(
      Köszönöm az infót! <3

      Törlés