2019. november 25., hétfő

Megint szabin (na persze)

A múlt héten a hétfő, keddi szabimon többet dolgoztam, mint nem szabin.
Francba! Ráadásul kész stresszbajnokság volt az egész hét, pénteken edzeni se tudtam elmenni, mert ellenőrzés lesz, és kinek másnak nézik az egyik ügyét, ha nem nekem. Amúgy rendben van, meg minden, de csak át kellett néznem. Meg -ugye- megint szabival indítottam a hetet, most három nap lesz, úgyhogy előre kellett gondolkozni, hogy ezúttal hátha tényleg szabin tudok lenni, és mindenki békén hagy a picsába. 
Nem szeretem én ezeket a szétszabdalt két-három napokat, de kötelező volt kivenni, és nem tudtam máshogyan megoldani. Majd jövőre okosabb leszek, nem hagyok bent ennyit év végére, hanem kiszedem nyáron.

A hétvégén valamennyit mindkét fiú volt itthon, már nagyon hiányoztak.
Találkoztunk Zoéval és Ádámmal is, nagyon jó volt az is.
Szombaton Kismacsóval voltam edzeni.
Fáradt vagyok.
Belami írt fel nekem D vitamint, meg E vitamint, meg a kezemre a krémet, ami télen néha kell. (A hidegben elő szokott jönni az ekcémám.) Nagyon cool, nem? (Nem az ekcémára gondolok. 😉)

Ma délelőtt voltam edzeni, kicsit túltoltam, de valahogy kellett ez most.
Délután korrekció a szemhéj tetoválásomon, na, ott majdnem elaludtam, olyan fáradt voltam. 
Megbeszéltük a következő projektet, a hátamra lesz tetoválva a hold változása, végig a gerinc mentén. 
Január 31-én lesz a napja. Pont akkor, mikor Charlieval az első találkozásunkat ünnepeljük, épp 13 éve lesz majd. 😮

Na megyek fürödni, aztán aludni.
Az a jó ebben a rendszeres edzésben nekem, hogy nincsenek gondjaim az alvással. Nagyon nincsenek. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése