2019. október 20., vasárnap

Fertőző a vegetáriánusság

Azon tűnödtem ma, hogy mióta nem eszek húst, még a vérmérsékletem is más lett, sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb vagyok. Persze belejátszik ebbe az is, hogy a munkámat szeretem, meg sok az "én időm", de összességében jól vagyok, és ez a lényeg.

Mókásnak találom, hogy ez a "mániám" szép lassan beszivárgott Belami doktor táplálkozásába, ugyanis egyre kevesebb húst eszik ő is. Azt mondja, nem kívánja egy ideje ő sem, jobban esik neki a sok zöldség, gyümölcs, hüvelyes, stb.. Tegnap esti chatünk:




-Lencsebolognai

-Hűha! Ki fogom próbálni. Finom?

-Nagyon. Paradicsomlé, vörösbor, répa, lencse, fűszerek. Sok lett, holnap viszek. És készül a cukkini chips is.

-Mi van kisfiam? Vegetáriánus lettél? 😂

-Nem az a durva, hanem, hogy Iluska is elégedett egy ilyen vacsorával.
(Iluska a hagyományos magyar konyha híve, kisvárosi lány, disznótorok, befőzések tarkították az életét, szóval ezért tartja durvának Belami az elégedettségét.)


Én meg tegnap lencséből csináltam fasírtot magamnak, Charlienak és Kismacsónak meg csirkemellet grilleztem, aztán csináltam rá egy jó kis lecsós öntetet, meg rizst.
Ma húsból is készítettem fasírtot, vettem hozzá sok zöldséget, magvas zsömléket, úgyhogy hamburger lesz, meg sütök egy csomó túrós palacsintát, mert azt  nagyon szeretik a fiúk.

Úgy terveztem, hogy ma is megyek edzőterembe, csak futni, de tegnap új edzéstervet tanított be Kismacsó, és olyan rohadt fáradt és izomlázas vagyok, hogy szerintem kihagyom.

2 megjegyzés: