2019. október 24., csütörtök

Leginkább az tart izgalomban,

hogy sminktetováltatni szeretném megint a felső szemhéjamat.
2015 májusában szempillasűrítést kértem, és nagyon szerettem. Ilyen volt:


Majdnem négy és fél év alatt ez fokozatosan, szépen elhalványodott, szinte egyáltalán nem látszik már belőle semmi. Annak külön örülök, hogy semmi elszürkült, -kékült vonal nincs helyette, csak egyszerűen eltűnt.
Most sem szeretnék sokkal erősebbet, csak egy lehellettel. De elképzelhető, mire odaérek, marad majd ugyanez. Mert nem szeretnék úgy kinézni, mint aki folyamatosan ki van sminkelve. Az nagyon nem én lennék.

Ugyanitt kérdésem.
Tudtok ajánlani igazán ütős korrektort szem alatti sötét karikákra? Nekem olyanjaim vannak, és nem a fáradságtól, egyszerűen ilyen típus vagyok. De muszáj vele kezdeni valamit, mert nem valami üde a megjelenésem tőle. Nosnosnos?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a MAC vált be, egész pontosan ez:
    https://kremmania.hu/kremek/mac-studio-finish-korrektor
    Nekem is alapból fekete karikák vannak a szemem alatt.
    Alá kell krémezni szemkörnyék ápolóval és utána nekem ez gyönyörűen fed egész nap. Drága, de nagyon sokáig elég.

    VálaszTörlés