2019. október 19., szombat

Új manikűr, új farmer, új évad, új tervek: csupa újdonság

Pénteken intézményi autóval megjártam egy közepes távú utat, aztán elrohantam az unokatesómhoz körmöt csináltatni. A szép őszi színek után megkívántam valami ordító színt, úgyhogy a pirosnak egy neonos változatát választottam. Imádom.

A nagy selejtezésben kidobáltam minden olyan farmeremet, ami kopott volt a lába között, semmi kedvem nem volt megvárni, hogy egy napon kényelmetlen helyzetben találjam magam (értsd: kilyukad, én meg haza se tudok jönni estig). Szóval az lett a vége, hogy maradt egy csomó fekete nadrágom, normál kék farmer meg egy sem.
Azt terveztem, hogy szétnézek pár üzletben, aztán majd valamelyik turiban találok valami jót. Majdnem így is lett, mert sem a Promodban, sem az Orsayban, de még a Takkoban és a New-Yorkerben sem találtam semmit, ami meggyőzött volna.
Nekem semmi bajom a szakadt farmerekkel (most mindenhol azt nyomják), de nem igazán az én stílusom, meg hideg is lesz hamarosan hozzá, ráadásul kényelmesnek sem találtam egyiket sem. Megőrülök, ha valami szorít, de azt sem bírom, ha lecsúszik rólam a kényelmesség jegyében. A túl gumis dolgok meg olyanok, mintha búvárruhában lenne az ember. (Amúgy soha nem volt még rajtam búvárruha, de így képzelem.)
Utoljára még bementem a H&M-be, mert két éve ott vettem egy fekete farmert, amit azóta is nyüvök, igaz az is elég gumis, szóval nyáron felejtős.
Ésss! Találtam ott egy direkt nagy seggű  telt nőknek való farmert, ami alakformáló, ugyanakkor puha és kényelmes. Nem bírtam otthagyni. (A képen a körmöm is látszik. 😊)


Este meg színházba mentünk Charlieval, és nagyon jól szórakoztunk. A CHICAGO-t néztük meg, jó erős kezdés volt az évadban. 
Annyira, de annyira jó most a színház tánckara, hogy csak bámulok. Komolyan elbűvöl a kidolgozott táncos testek látványa, de nem "úgy", hanem mint a műalkotások. Inspirál az a hajlékonyság, az egész test kontroll alatt tartásának tudása, és ilyenkor nagyon bánom, hogy csak rövid ideig balettoztam, mert egy kislánynak a lehető legjobb sport. Nyilván nem ennyire élesben (nem szerettem volna soha versenyszerűen sportolni), de ha lányom is lett volna, akkor biztosan belekóstolt volna ebbe. 
Tavaly nézegettem a felnőtteknek való kezdő balettet, de akkor nem tudtam a munkarendemhez igazítani, de egy perc sem múlt még el abból, hogy újra belevágjak. Vannak még terveim, ne csodálkozzatok! 😜 

2 megjegyzés:

  1. Nekem egy fiú ismerősöm van aki felnőtt korában kezdett balettozni és nagyon boldog tőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye? Olyan nincs, hogy késő van valamihez. ;-)

      Törlés