2017. december 15., péntek

A szépség jegyében

Ma szeretnék ezzel (is) foglalkozni.
Megcsinálom a szemöldökömet, lehet, hogy szempillát is festek.
Hihetetlen szép a bőröm mostanában, anyukám nem győzi mondani minden ölelés után, hogy milyen bársonyos, és a gyerekek is mondják, mikor puszit kapnak. (Charlie szerint meg mindig is gyönyörű volt.)
Szerintem fontos, hogy sokat iszok, a krémjeim kiválóak, havonta egyszer-kétszer radírozok, pakolást teszek fel, és MINDEN ESTE nagyon alaposan letisztítom a bőröm, mielőtt felviszem az éjszakai krémemet.
Reggel váltott hőmérsékletű vízzel mosdok, de nem szoktam arclemosót használni, csak tiszta vizet. Óvatosan felitatom a vizet az arcomról, az sem baj, ha picit nedves marad, majd a nappali krémemet kenem fel. Utána jöhet minden más, de ha itthon vagyok, akkor semmit nem teszek már magamra. Ha elmegyek itthonról, akkor is csak BB krém, korrektor, pici púder a rögzítéshez, szempillaspirál, szájfény. Szerintem nekem nem áll jól, ha nagyon ki vagyok festve.

Legnagyobb gyengeségem a szemem körüli karikák, de ez főként örökletes, mindig is volt és lesz is. Ezért is jó barátom a korrektor.
Szemmel kapcsolatos az új szerzeményem ez itt:


Azért esett rá a választásom, mert ennek a családnak az éjszakai és nappali krémjét használom már évek óta: ezt és ezt.
Próbáltam közben mást is, de mindig visszatérek hozzájuk, mert annyira bejönnek nekem. Én ezeket kozmetikusként megvehetem kedvezményesen a kozmetikusokat ellátó üzletekben, de úgy tudom, hogy egyes krémeket már elérhetővé tettek nem kozmetikus vásárlóknak is.

A fenti szérum tesztelés alatt áll nálam, de úgy érzem az eddigiekből, hogy szeretni fogom. Majd beszámolok róla, hogy hatással van e a szemem körüli apró ráncokra, mert a sötét karikáimmal szerintem ő sem fog tudni semmit kezdeni.

Nem teljesen szépség, de azért ide sorolnám, hogy megjött a természetes alapú progeszteron krémem, mától fogom kenni, mert épp ma vagyok a ciklusom 14. napján.
A múlt hónapban megint összeteáztam magamnak egy szép 28 napos ciklust (az előttit megint rövidnek találtam), de nekem olyan macerás ez a napi két gyógytea, ráadásul a cickafarkas résztől most sokat fájt a hasam. Mivel úgyis a luteális fázisom van megrövidülve, meg gyötör a PMS, szerintem ezzel ki tudom váltani a teázást, és reményeim szerint a hangulatingadozásaimat is kézben tartom majd vele. Meglátjuk. Majd mesélek erről is. 😉



4 megjegyzés:

  1. Ezt a progeszteron krémet hová kell kenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol vékony a bőr: bekső kar, belső comb, has alja.

      Törlés
  2. Kedves Lulu,
    kaphatnék egy mail címet, hogy a krémmel kapcsolatosan kérdezzek?
    Köszönöm.
    Gabi

    VálaszTörlés