2017. december 13., szerda

Hírek rólam

Múlt csütörtöktől tegnapig erőltetett menet volt, de elég jól bírtam.
Csütörtökön dolgoztam, pénteken takarítottam, este meg színházba mentünk. A színház sajnos nem tetszett, de ez a darab nekem semmiképpen nem jött volna be, olyan közhelyesnek, erőltetettnek éreztem az egészet. Halálosan untam. Elképzelhető, hogy épp nem voltam elég nyitott a témára.
Hétvégén mindkét nap dolgoztam, elfáradtam.

Hétfőn egyéni szupervízióm volt.
Készültem, konkrét problémát vittem, így egy óra alatt sokat haladtunk. Én hasznosnak éreztem, remélem lesz még ilyen lehetőség hamarosan.

Tegnap team, elég sok dolgot megbeszéltünk a munkával kapcsolatosan, de már éreztem, hogy kezd elég lenni, szeretnék töltődni, mással foglalkozni.

Na, ennek az ideje most jött el.
Megvan a kis listám az elintézendőkről, szeretnék szorgosan pipálni.
Közben voltam turizni (rekreációs program), ahol találtam egy puha kötött pulcsit, egy bamba rénszarvassal az elején. Imádom.

 
Megleptem magam egy vízhatlan, meleg bakanccsal is, mert nem a csini csizmámban járok dolgozni az erdőbe. Eddig sportcipőben nyomultam, de ha esni fog a hó..., na akkor ez szuper lesz.


Én nem tudom, hogy a lában nőtt e, vagy a számozás nem jó, de negyvenes bakancs kellett, pedig eddig a harminckilences volt az én méretem.

Mi szoktunk karácsony előtt kívánságlistát írni, amire igyekszünk mindenféle vágyunkat rögzíteni, hogy legyen miből választani az ajándékozónak. Idén a konyhai üzenőt használjuk e célból. Megmutatom az én listámat, amiről a hótaposót azóta lehúztam.


Ez nem fontossági sorrendet jelöl, csak ahogy eszembe jutottak a kívánságok.

És hogy a jógaszőnyeg jutott először eszembe?
Napról napra jobban szeretek jógázni. Közben olvasgatok is róla, hogy a lehető legpontosabban próbáljam kivitelezni a gyakorlatokat, ha már egyedül csinálom.
Szinte folyamatosan jóleső izomlázam van, és legtöbbször végigalszom az éjszakát, ami egész életemben nem volt jellemző. Mintha az egész agyamban, az idegrendszeremben is kezdene rendet tenni. 
Kíváncsian várom hová fejlődik ez az egész, de nagyon jó érzéseim vannak.

3 megjegyzés:

  1. Érdekes, ez a darab a mi színházunkban sem megy... állítólag rengetegen elmennek szünetben, már írniuk kell a ruhatárosoknak...
    Szuper!, látod, mondtam én, hogy jó lesz ez neked-) Remélem a töltődésben, kiegyensúlyozottságban is segít!-)
    Mi az a labradoodle? :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem vagyok egyedül azzal, hogy nem tetszik a darab.
    Azt hiszem sokat fogok még írni a jógás kalandjaimról, annyira nagyon.
    A labrador és az uszkár (poodle) keresztezése. Nem hullik a szőre ennek a fajta kutyának, ezért lakásban is tartható. (Elvileg allergiás vagyok a szőrre, de csak a teszt mutatta, mert nem éltem még együtt állattal.)

    VálaszTörlés