2017. június 22., csütörtök

Csütörtöki beszámoló

Nagy izgalomban voltam már napok óta, mert hét elején jeleztek a leendő munkahelyemről, hogy várnak szeretettel csütörtökön egy értekezletre, ha tudok, menjek el.
Megoldottam, mert két nap szabit azért csak kijártam magamnak így a végére, amiből az egyik pont mára, azaz csütörtökre esett. 

Tök fura volt biciklivel menni, mert a központba kellett érkeznem, már annyira megszoktam, hogy én mindig messze dolgozok a lakhelyemtől.

Összességében semmi problémám nem lehet semmivel, de csak ott motoszkált bennem végig, hogy "Úristen, úgy utálom már, hogy megint új minden!". 
Találkoztam a gyerekekkel az értekezlet után egy gyűlésen, megint tizenvalahány tök idegen sérült lélek, hát tényleg nem vagyok normális, hogy ezt bevállaltam. 
Vesztemre összefutottam egy alaposan kiégett leendő kollégával, láttam rajta, hogy borzasztóan szívesen elvenné a kedvem az élettől is, nem is tudja, hogy nem kell(ett) sokat dolgoznia rajta. 
Megint egy ember, aki ki nem állhatja a gyerekeket, én nem értem az ilyen miért nem megy el máshová. 
Szerencsére a többiek nagyon szimpatikusak, de egyáltalán nem bánom, hogy legtöbbször önállóan kell működni, dolgozni.

Azt már most látom, hogy itt szakmai munka folyik, és nem tűzoltás, mint a mostani helyemen. 
Rengeteg program van a gyerekeknek, kapunk két önkéntest is, szóval azért megszakadni nem kell. 
Ja, és a házban van saját konditerem, ha vissza óhajtanék térni a rendszeres mozgáshoz, mert jelenleg cseszek bármit is csinálni. 

Tizenegy óra körül hazabicikliztem, kifújtam magam, aztán Charlieval elmentünk ebédelni, mert ő meg itthon készül a holnapi fotós vizsgára. 

Aztán hazajöttünk, beindítottuk a légkondit, és én aludtam egy csomót.
Úgy álmodtam, mintha éjszaka lenne, az agyam próbálja feldolgozni a rengeteg információt, néha attól félek, hogy kisül szegény. 

Azt már nem is mondom, hogy a jelenlegi munkahelyemen is zajlik az élet, mert kedden délután a Rendőrségen töltöttem az időmet holmi drog ügyben, amit nyilvánvalóan nem részletezhetek, pedig szeretném. (Komolyan érdemes lenne zárt blogot csinálni, mert ott leírhatnék nyugodtan mindent, és garantált lenne az izgalom fenntartása. Egy "Veszélyes kölykök" sorozat formában elbújhatna a valóság mögött, ami nap, mint nap megy a munkahelyemen.)

Azért csinálok magamnak sok-sok apró örömöt.
Most például szeretem ilyen "fagyi" (én nevezem így) színűekre festeni a körmeimet.






Meg vettem egy nagyon cuki kis kajahordós táskát, ami pöttyös!!!.




Meg rákattantam erre a sorozatra. Annyira nem az én érdeklődésem amúgy, nem is értem.




Charlie kezdte nézni, én meg olvasás közben csak oda-oda pillantottam, aztán egyszerre azt vettem észre, hogy már én is nézem egyik részt a másik után. (Bírom Kevin Spaceyt, jól áll neki ez az álnok elnök szerep.)

Meg olyan is lesz, hogy szombaton megint Múzeumok Éjszakája, nálunk ennek nagy hagyománya van, alig várom minden évben. Talán Belami is velünk tart most, Kismacsó nem lesz itthon.

Vasárnap meg elmegyünk oda, ahol Zozóka nyaral a szüleivel, egy napot ott leszünk velük.
Charlie horgászik majd, én ülök a jacuzziban, grillezünk, ilyenek. Ja, és persze zozózok, az a legfontosabb program. 

5 megjegyzés:

  1. Az a pöttyös táska!!!
    Mindig szatyrozok de rühellem.Kéne valami de nem tudtam milyen jönne be.Eddig...;D
    Hol szerezted?
    Én vevő lennék arra a zárt blogra is.Parázok a tinikortól a lányomon már mutatkoznak a jelei...Rá kellett jönnöm,hogy gőzöm sincs mik mennek mostanában a tinik között.Jó lenne okulni.:O

    VálaszTörlés
  2. Turiban vettem, szóval fogalmam nincs, hogy eredetileg honnan való. Azért marha praktikus, mert az alja olyanra van csinálva, hogy egy dobozt simán el lehet benne helyezni stabilan.
    Egyre többet gondolkodok a zárt blogon, csak akkor sajnos nem tudok mindenkit vinni. (Persze a régi olvasók biztosan jönnek velem, így Te is. ;-) ) Még gondolkozok rajta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem,hogy turi.;)
      Hát,legalább tudom mit keresek.Vagy legalább hasonlót.:D
      Igazából fogalmam sincs,hogy működnek ezek zárt blogok.Illetve tudom,hogy meghívó meg minden,de még nem volt dolgom vele a gyakorlatban.:O
      De reméltem,hogy olvashatlak ha úgy alakul.;)
      Írok én is de egy közösségi portálon.Vagy legalábbis próbálom írni,mert már nincs annyi időm mint 8 éve mikor kezdtem.

      Törlés
  3. Jujj,ha bezarod a blogot,mindenképp szólj előtte kérlek,nagyon szeretlek olvasni:) zugolvasod,penelope

    VálaszTörlés
  4. Engem se hagyj magamra, tudod ha csendben is, de mindig itt vagyok. 😊😊😊

    VálaszTörlés