2024. május 15., szerda

Kevésbé nyűgös

Jaaa! Nem, a helyzet változatlan (rohanás, kapkodás), csak kevésbé vagyok nyűgös.
Próbálok kihasználni minden időt a pihenésre, úgyhogy, ha van harminc percem ebéd után, és épp itthon is vagyok, akkor relaxálok kicsit, esetleg alszok egy rövidet. Sokat segít.

Tegnap megint a fogászaton szórtam a pénzt, de legalább tetszik, amit látok. 
Jobb oldalt végeztünk négy foggal, két alkalommal, még hátra van ugyanennyi. Sajnos hátrébb is le van kopva a 3. és a 4., csak kevésbé látszik. Érdekes módon alul nincs ez, csak a felsó fogsoron. 
Legkellemetlenebb az egészben a tegnapi érzéstelenítő volt, egyből lezsibbadt az orrom (is) tőle, valami nagyon hülye érzés volt.

Pénteken megyünk fodrászhoz.
Legutóbb nem lett sokkal rövidebb a hajam, pedig azt terveztem, most meg magam sem tudom mit szeretnék. Nem mintha hatalmas változásokat tudnék eszközölni az amúgy is  elég rövid és vékonyszálú hajamon. De legalább a színe szép, olyan, mintha az olvasztott csokiban chilipor lenne... Vagy valami ilyesmi. 😂

Szombaton színház.
A múltkor voltam a kedvenc turimban, ami adománybolt jelenleg, és nagyon sok retro cucc is van. Találtam egy nagyon piros alkalmi ruhát, ami szatén betétekkel van kialakítva. Valami gyönyörű színe van, nem tudtam levenni a szememet róla. Hatszáz forintért vesztegették, úgy voltam vele, ha egyszer is felveszem, már megérte. A színházban fog debütálni, majd felvéve is lövök egy fotót róla.



Ez a cég már nincs is, valamikor 2011-ben létezett. Mesés. Nem? Bírom, ha egy ruhának múltja van. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése