2024. február 19., hétfő

Munkás, orvosos

Most azt gondoltam ki a mai mellékállásos munkanapom után, ami egyben szabadság volt a főállásomban, hogy márciusban és áprilisban még megpróbálom folytatni ezt az esztelen magatartást munkaügyileg, aztán felmondok a félállásban.
Áhh! Kezdek teljesesen kipurcanni, majd itt leírtam tíz sorban azt, amit egyszer már elmeséltem a munkahelyi hangulatról, szóval inkább töröltem. A munkával továbbra sincs semmi gondom, egyedül a nevekkel gyűlik meg a bajom, de igazából már nincs kapacitásom megjegyezni száztíz új nevet, de lehet többet is. Csak gyámként van harminchét gyerekem, azoknak nevelőszülőjük, a gyámhivatali ügyintézők, kollégák, és nem is sorolom tovább. Vajon mennyi nevet lehet gond nélkül, aktívan használni? Mindenesetre az én agyam már kimaxolta a kapacitását lassan.

Pénteken voltam mammográfián Pesten.
Balami csuda cukin elvitt a saját osztályára kávézni, megmutatta hol leletezik, aztán átvitt a radiológiai osztályra, a mammográfiára, és rábízott néhány aranyos hölgyre. Voltam már ilyenen, annyira nem izgultam sem a vizsgálaton, de az eredményen sem, éreztem, hogy minden rendben. Meg is mondták a felvételek elemzése, majd az ultrahang után, mert minden volt, és nagyon alaposan. Azért megkönnyebbültem, hogy ezt is pipálhatom a szűrések sorában. 

Már a fogászaton is volt egy köröm.
Kértem és kaptam árajánlatot az egyik csapos/csapolt? fogamra, amiről lejött a fogszínű borítás. Meg vannak még apróbb esztétikai javítások, amiket lehet, hogy megvalósítok, de most a lényegre koncentrálok először. 

Még endokrinológust keresek.
Akit melegen ajánlottak, az nem tud/akar új pacienst fogadni, arra meg még nem volt időm, hogy új után kutakodjak. Amúgy a vérvétel alapján most minden okés velem, csak azért szeretnék konzultálni valakivel, hogy a Letroxot le tudnám e tenni, vagy jobb, ha nem barmolunk bele a rendszerbe. Orvos nélkül én nem partizánkodok, az biztos. 

Nagyon fáradtan kezdtem ezt a hetet.
Múlt héten összehoztam három edzést, de most úgy érzem, hogy meghalok, ha a héten a munkán kívül bármit csinálnom kell. Jó, hamarosan megjön, ez biztosan nem lendít az energiámon, de azért szeretném összekapni magam. 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése