2024. február 29., csütörtök

27-ei beszámoló megkésve, meg a többi

Először azt gondoltam, hogy már nem is írok beszámolót diéta ügyben, mert kb. ugyanaz van.
De aztán a héten többször is az jött szembe, hogy a magasságomhoz 56 kiló lenne az ideális, és kacérkodni kezdtem vele, hogy nyárra becélozhatnám ezt. Mostanában úgyis többet vagyok 60,1 kg-nál, mint 59,9-nél. Szóval nem is lenne akkora baj visszatérni kicsit a számoláshoz. 
Attól persze továbbra is tartok, hogy még jobban öregít a súlyvesztés, de majd figyelem magam, hogy ne essek át a ló túloldalára semmiképp. 

Múlt héten csak sikerült hoznom a három edzést, a héten eddig nulla.
Persze ez a hét most húzós, hármat is megyek a másodállásba, darabonként 12 órát, szóval elfogadom magamtól az érzést, hogy nincs most erőm máshoz. Talán ma egy lazát edzeni fogok, ha belefér.

Itt volt egy bekezdés a munkámról, de töröltem is.
Egyik részről azért, mert talán túlléptem egy határt, bármennyire is név és minden nélkül osztottam meg valamit a munkámról. Másik részről meg pont az ilyen hozzászólók miatt nehéz értekezni bármiről is, mert ők felveszik a rosszindulat szemüvegét, és úgyis azt képzelnek bele a leírtakba, amit akarnak. Nekem meg erre pont nincs szükségem. Amúgy -csak megjegyzem- a boszorkányüldözések is az ilyen típusú mentalitásból adódnak.  

Persze egész éjjel ezzel álmodtam, küszködtem.
Reggel olyan fáradtan ébredtem, mintha nem is aludtam volna. Már két kávén túl is vagyok, meg csomót telefonálgattam munka ügyben, lassan belekezdek a határidős levelekbe, aztán készülök a holnapi 12 órámra. 

Hogy valami jóval zárjak.
Úgy 2 hónapja rátekeredtem, hogy nekem kell egy adidas superstar, mert gyerekkoromban volt olyan nekem, és nagyon szerettem. Meg a farmerszoknyás szettekhez nagyon menő lenne. Jó sokat munkálkodtam (próbáltam, mászkáltam, netet túrtam) ez ügyben, de végül sikerült, lett egy ilyenem:


Apró örömök. 😉
    

10 megjegyzés:

  1. Tényleg megértve ennek veszélyét, hogy ártatlanok is veszélybe kerülhetnek, azért engem nagyon-nagyon ledöbbentett egyrészt az, hogy ez az ember már úgy került egy gyerekotthon élére, hogy már korábban is probléma volt vele!
    A másik pedig az, amit az ügyvéd elmondott, hogy a 4 gyerek gyámja nem engedte, hogy a gyerekek ügyét ő (amúgy ingyen!!!) képviselje!! El nem tudom képzelni egy olyan helyzetet, ahol a gyereknek nem az az érdeke, hogy az ügyét egy tapasztalt, nagyon jó ügyvédje legyen! Ennek a 4 gyereknek az ügyében aztán nem is ítélték el a gyerekotthon vezetőjét. El tud ilyenkor számolni magával a gyám??
    Ez az ügy a gyerekvédelem olyan mélységeit, olyan pokoli bugyrait mutatja meg, amit elképzelni se nagyon tud az ember. (Pedig a válás miatt én is kerültem kapcsolatba a gyámhivatallal, és álltam döbbenten a felett, hogy az az ügyet, amit a bíróság, tehát bíró(k) ügyvédek első és másodfokon 3 évig tárgyalt, azt egy szociális munkás két hét alatt felül írhatta.
    És nyilván laikus vagyok, és tudom, hogy nagyon kevés a pénz, az ember, meg minden, de ez így nem működhet!! Valaki 25 évig lehet gyerekintézmény igazgatója úgy, hogy gyerekeket abúzál...Ráadásul ott lakott! Külön kis lakrésze volt az intézményben. Miért??
    Bocsánat, de az embert kikészíti tényleg ez (engem is abúzált gyerekként tanár, és kb. 25 évig megfogalmazni sem tudtam mi történt, pedig nekem jó családom, szerető szüleim voltak, elképesztő ereje volt ezeknek a gyerekeknek, hogy végig csinálták a pert!) (Bobe)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem az az ügy. Persze értem én, amit írsz, és továbbra is azt mondom, és egyet is értek veled, hogy nincs helye a pedofíliának a gyermekvédelemben, és ki kell szórni minden csontvázat a szekrényből, meg rendet kell tenni, stb... Csak kérve kérem, ne essünk át a ló túloldalára, azaz ne legyen már minden gyermekvédelemben dolgozó szakember potenciális pedofilnak tekintve, mert lassan ott tartunk. Én nem szeretem azt álmodni, hogy elvisz a rendőrség pedofília vádjával, pedig TUDOM, HOGY NEM VAGYOK AZ, ÉS NEM CSINÁLTAM SEMMI ROSSZAT! Kurva szar érzés még álmodni is erről, nemhogy. Ugye érted mit akarok mondani?

      Törlés
    2. Értem is, meg nem is. És biztos túl naiv vagyok, de azt gondolom, hogy komoly bizonyítékok nélkül nem ítélnek el senkit (és most inkább az derült ki, hogy komoly bizonyítékokkal sem ítéltek el embereket). Tudom, hogy nem erről az ügyről van szó, csak eszembe jutott. Nekem tudod hány álmatlan éjszakám, kínlódásom volt a 10 éves koromban elszenvedett abúzus miatt? (Ezen emberek többsége amúgy nem pedofil valójában, tehát felnőtt emberekre is izgul, csak éppen könnyebben hozzáfér a kiszolgáltatott gyerekekhez, ezért ők lesznek az áldozatai.) Én személyesen nem tekintek senkit potenciálisan pedofilnak, de a gyerekek mérhetetlen kiszolgáltatottsága, az felzaklatott. (Nekem csak egy nyári tábor volt, nem kellett oda soha többet visszemennem (amúgy a szüleim azóta sem tudják, mert akkor nem tudtam pontosan mi történt velem, és persze nagyon szégyelltem is magamatí így nem mondtam semmit, amikor 35 évesen meg már tudtam róla beszélni akkor meg már úgy éreztem kár őket ezzel most már felzaklatni), és még így is örökre viselem a nyomát.) (Bobe) (Ja és bocsi, nyilván az egész nem a te "hibád", sarad, semmi közöd az egészhez, csak kiömlött. Ne haragudj, be is fejeztem.)

      Törlés
    3. Nem haragszom, teljesen megértem, hogy felzaklat ez a téma.

      Törlés
  2. Neked nem az a dolgod, hogy a gyereket megkérdőjelezd egy ilyen kényes helyzetben! Gyámként baszki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamit fèlre olvashattàl ....Nem kèrdőjelezte meg a gyermeket.

      Törlés
    2. Hát igen. Értelmezni kellene tudni azt, amit olvasol "drága".

      Törlés
  3. Erről: https://wmn.hu/ugy/62118-szegenyseg-miatt-igenis-tomegevel-emelnek-ki-gyerekeket-a-csaladjaikbol mi a véleményed? Szerintem ez is erős csúsztatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az az igazság, hogy a szegénység magával hoz egy csomó más problémát is, szóval azzal egyet kell értenem, hogy nagyon komplex minden eset, ezért általánosságokat egyszerűen nem lehet kinyilatkoztatni. (Ezért sem szeretem az ilyen címeket, hatásvadásznak tartom.) Szóval miután tíz évet lehúztam egy gyermekjóléti szolgálatban (akkor úgy hívták), majdnem nyolcat a szakellátásban, úgy ítélem meg, ha egy kicsi esély is van arra, hogy a gyereket a családjában lehet tartani, akkor arra kell elmozdulni. Valahogy visszafelé kellene fejteni a dolgokat, azaz, ha némi anyagi vagy egyéb segítséggel a probléma megoldható, akkor tényleg a szegénység az ok, amennyiben ezzel sem, ott már azért jóval összetettebb, mélyebb. Nos, ennek sem kellene megugorhatatlannak lennie, ha a rendszer, az egész szociális háló működne, egyáltalán lenne. Rengeteg jó szakember kellene, akik teamben megoldanák a mélyebben gyökerező problémákat is, és nem az lenne, hogy alig van szakember, mert inkább a Lidlbe megy pénztárosnak, vagy agyonhajszoltan marad, de ki van égve, mindent csak látszólag csinál (legyenek rendben a papírok), és még máshol is dolgozik esetleg, hogy végképp ki legy facsarva, égve. Szóval az egész rendszer sz.r, úgy, ahogy van. Lehet itt átvilágításokkal elverni további pénzeket, ahelyett hogy normális bérekkel vonzóvá tennék a szociális munkát, és válogathatnának, szűrhetnének jobban a szakemberek között is. Na, jól elkanyarodtam, de a cím kicsengése tényleg jó nagy csúsztatás, de -szerencsére- maga a cikk annyira nem gáz, érzékelteti a dolog összetettségét.

      Törlés
    2. Köszi! Majd írhatnál egyszer a fogyatékosellátóról is. Nekem autista gyerekem van és rettegek a jövőtől. Mivel nincs szociális háló, ahogy írod is. Tudom, hogy olyan országba kellene menni, ahol van, de arra még ennyi rálátásom sincsen.

      Törlés