2024. február 13., kedd

Itt vagyom ám!

Jól vagyok, továbbra is két helyen dolgozok, szóval kevés a szabadidőm.
Visszamásztam a hegyemre, aztán megint leeresztettem, kezdek visszatérni önmagamhoz. Szóval nem az van, mint egész decemberben és januárban, hogy "mániás" időszakomat élem, hanem van így is, meg úgy is, mint régebben. Azért összességében nincs gond.

Ami megvisel:
  • ami ebben az országban megy. Nem találok szavakat. Félek. Olyan gyorsan ki lehet csinálni bárkit, és semmi nem az, aminek látszik.  
  • Ugyanez megy kicsiben. A másodállásomban sok ember dolgozik négyesével-ötösével, és megy a pletyka arról, aki nincs ott. Néha egészen jól viselem, de például szombaton nagyon rosszul érintett, volt egy pillanat, hogy azt éreztem, semmi keresnivalóm nincs itt. Aztán rájöttem, hogy igazából mindenhol ez megy, csak a főállásomban azért nem tűnik fel, mert egyedül dolgozok többnyire. Én ezekbe a dolgokba nem szoktam belefolyni, csendben iszogatom a kávémat, míg MINDENKI dohányzik és megmondja a tutit a másikról, de nincsenek tévképzeteim, hogy ennek ellenére, vagy pont ezért, nem vagyok a porondon, ha nem vagyok ott. Mindegy, nem érdekel. A lakókat egyre jobban szeretem, a munkával semmi bajom, kezdek belejönni, lassan a neveket is megtanulom. Ha végül feladom, az pont nem a munka miatt lesz. 
  • Charlie beteg lett a múlt héten a szülinapján, és még mindig nem keveredett ki teljesen belőle. 
Ami jó:
  • az új polár ágyneműm, vagy ahogyan én nevezem, a pléd ágyneműm. Új szintre emelte az ágyban töltött időt, egyszerűen alig várom este, hogy lefeküdjek. Még a lepedő is polár, úgyhogy egyből azt érzem, hogy melegben vagyok, nem fázok az első percekben sem. Ez kifejezetten télen jó. 
  • A kis romantikus sorozatom a Netflixen. Annyira nem életszerű az egész, de közben meg elandalít. 
  • Ági és Belami együtt, nagyon bírom őket. Annyira szépek és okosak, lehet velük jókat beszélgetni, bandázni.
  • Kismacsóra meg ránézni is jó, akármilyen nagy, magas és felnőtt már, azért ő maradt a "kicsi" a családban, akit mindenki támogat, és akinek mindent elnézünk.   

 

11 megjegyzés:

  1. A lényeget ragadom meg, :) a sorozatban a csaj...hát szerintem nem nagyon rossz, állandóan olyan fejet vág, mint aki büdöset szagol. :D Anne Hathawayt nem nagyon lehet ebben a szerepben lekőrözni. A srác viszont kifejezetten jó, mondjuk neki van is hozzá olyan arca, ami elviszi a bulit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én olyan nagyon csúnyának látom azt a színésznőt, nem is értem, mert nem szoktam lecsúnyázni senkit. Szóval nem életszerű az egész a kinézetük miatt sem (a férfi nagyon helyes), meg amúgy sem, valahogy nem hihető, hogy "csak" barátok ilyen érzelmek mellett. Lehet el fogom olvasni a könyvet, hátha jobban összeáll az egész olvasva.

      Törlés
    2. A könyv szerintem sokkal-sokkal jobb, azt tudom ajánlani. :)

      Törlés
    3. No, akkor elolvasom. Köszi! <3

      Törlés
  2. Bocs a nem rossz helyre került. Nem "nem nagyon rossz" csak simán nagyon rossz. :)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes ez a polár ágynemű, valahogy nem tudom elképzelni. Nekem éjszaka melegem van, pedig 11 és 5 között le is van kapcsolva a fűtés, meztelenül alszom, és néha még így is megébredek arra, hogy amikor bekapcsol a fűtés melegem lesz. Pedig amúgy ágyon kívül nagyon tudok fázni, de ha ágyba kerülök mint egy kazán befűtök a takaró alatt. (Bobe)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nem jó mindenkinek, mert Charlienak is melege van benne, szóval ez csak az én mániám lesz télen, úgy látom. :-D

      Törlés
    2. Akkor felemás ágyneműben alusztok? :)) Nálunk az van, hogy a pasimnak extra vastag téli paplant vettem, én nyáriban alszom meztelenül, ő meg pizsit húz. :))) Egyszerűen éjjel nekem a takaró alatt melegem lesz, pedig nappal amúgy betakarózva dolgozok itthon. :))) (Bobe)

      Törlés
    3. Most még elviseli a polár huzatot a vékony takaróján, de mondta, hogy csak a huzattal fog takarózni, vagy tegyek rá neki másik huzatot, mert neki ez így meleg. Szóval felemás lesz a végén. ;-)

      Törlés
  4. Én nem bírom a meleget, szóval a polár ágynemű kilőve-) Bár napközben szívesen takarózom polárpléddel-)
    Az elsőre meg: szomorú, és elkeserítő, és szörnyű-(( és kitartás!❣

    VálaszTörlés