2022. június 24., péntek

Normális emberek

Teljesen véletlenül bukkantam a filmre, és úgy beszippantott, mint már rég semmi.
Biztosan azért is, mert mostanában sokat gondolok a tizenéves énemre, és ez most pont betalált. Annyi minden megtörtént velem is, és szerintem sokan érzik majd így. Ez a kritika itt jól leírja, hogy mire számíthatsz. 
Mivel az a tapasztalatom, hogy könyvben mindig minden jobb, azonnal megszereztem, és szinte párhuzamosan haladok (sajnos mindjárt vége), de kivételesen nekem a film tetszik jobban. Annyira jól van vágva, a két főszereplő valami hihetetlenül jól játszik a szerepében, és a kémia is működik közöttük. 
A filmben elég sok szexuális tartalom van, de annyira szépen fényképezve, és olyan ízlésesen, hogy abszolút nem éreztem öncélúnak a sok meztelenkedést. 

Amúgy úgy bukkantam rá, hogy Sally Rooney másik könyvét és filmjét ekézték épp szét egy cikkben, és ellenpólusként ezt a regényt és filmet hozták fel. Azonnal kiváncsi lettem rá. Merem ajánlani. 

3 megjegyzés:

  1. Ó, nekem is nagyon tetszett mindkét könyve, alig várom, hogy a következöt is olvashassam, vagy a filmet megtaláljam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor belevágok a másik regény és filmsorozatba is, köszi!
      Az HBO-n van a sorozat a Normális emberek-ből. 12 rövid rész, de egy az egyben visszaadja a regényt. Nagyon jó.

      Törlés
    2. Lulu voltam, nem értem miért nem enged bejelentkezve írni.

      Törlés