2022. június 20., hétfő

A meleg előnyei

Ez a nagy meleg hozzásegít, hogy meglegyen akár a nyolc órás étkezési ablak is, amiről a múltkor írtam, és csak nekem volt újdonság. 😉
Egyre inkább rá kell jönnöm, hogy az esti falásroham leginkább rossz szokás, és nem feltétlen élettani folyamat. Ha az étkezések normálisan vannak összeállítva, és nem csak bekapok valamit, akkor minimális akaraterő kell, és slussz. Meglátjuk. Dolgozok magamon, meg a rossz berögződéseimen. Van mit. 

Engem nem szabad a Dechatlon közelébe engedni, mert mindig találok valamit, amit nem tudok otthagyni.
Tegnap ezt:




Volt már egyszer ilyenem farmerből, de sajnos szétment, és amikor tegnap megláttam, hogy van hasonló túrázáshoz, azonnal kellett egy, pedig csak zokniért mentünk. Annyira, de annyira kényelmes, és tényleg nem érdekel, hogy kint van a térdem belőle, pedig ez nekem többnyire gond. Gyerekkorom óta fóbiám a nagy térdem, kicsit sem szép, de ilyen melegben, meg majdnem negyvenhét évesen elengedtem ezt most, akinek nem tetszik, az ne nézzen. 

Másik fóbiám, hogy nehogy izzadtságszagú legyek. 
Eddig volt egy kenős dezodor, ami minden körülmények között működött, de már nem. Egy rövid kutakodás után a Krémmánián ezt újítottam be, de ha valakinek van jobb tippje, azt kérem szépen.



Eddig elég jónak tűnik, de nagyon extrém helyzetben (futás) még nem teszteltem. Az illata olyan édes, púder, szerencsére nem nyomja el egyik parfümömet sem, és önmagában sem rossz. Nekem legalábbis.

6 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a kenősek nem jönnek be, viszketek tőlük. Én CD pumpást vagy Nivea pumpást használok ezer éve.

    VálaszTörlés
  2. Sanex Zero golyós dezodor család. Legenyhébbet használom, és estére már nem 100%-os, viszont nincs ragacsos-irritáló érzés.

    VálaszTörlés
  3. Golyós Eucerin már vagy 10 éve. Nincs illata, nem hagy nyomot, nem izzadok tőle este sem, torna közben sem.

    VálaszTörlés