2021. január 14., csütörtök

Egy nyugis napom

Továbbra sem történnek egetrengető dolgok felém, de nem is baj.
Szeretem, mikor kényelmes tempóban zajlik a nap.
  • Reggel Charlie leviszi Mórt az első sétára, addig én szellőztetek, beágyazok, előkészítem a teát, kávét, reggelit teszek az asztalra. 
  • Szépen, komótosan megreggelizünk, közben megbeszéljük, hogy aznap kinek merre lesz dolga.
  • Utána elidőzök a fürdőszobában, imádok váltott hőmérsékletű vízzel mosdani, utána krémezgetni magam. Most vettem egy új szemkontúr gélt, ami nem volt olcsó, de úgy éreztem, időszerű a c vitaminos szérumon kívül valami komolyabbat is használni a szemkörnyékemre. Nagyon szép összetevői vannak, és tetszik a hatása is. 
  • Ma konkrétan átsétáltam a munkehelyemre egy megbeszélésre, közben nagy pelyhekben hullott a hó.
  • Délre volt időpontom az unokatesómhoz, gyönyörű körmöket varázsolt nekem. Ehhez a piros színhez gyakran visszatérek, nagyon jól áll rövid körmökön.
  • Most épp a hajammal is kibékültem, mert máshogy szárítom, és így sokkal jobb. Lehet, hogy február elején még nem vágatom rövidre, majd inkább csak nyárra.
  • Hazaértem, és Mór pörgött-forgott körülöttem a boldogságtól, hogy láthat. Csak egy kutya tud ennyire örülni az embernek. Édes Szívem!
  • Charlie a munkája mellett csinált egy tepsi rakott bundás kenyeret, a netről nézte ki, tényleg finom lett.
  • Mórt ma én vittem hosszú sétára, nagyon jót mozogtunk együtt ebben a hülye, szeles időben.
  • Munka, munka, munka, valahogy nekem is utol kell érnem magam.
  • Közben egy finom kávé, ez a jutalom két feladat között.
  • Ezekkel párhuzamosan megy a mosógép, aztán majd a szárító (imádom ezt a háztartási eszközt), mert Kismacsó edzeni volt, meg tett ki szennyest az edzőruháján kívül is.
  • Tegnap tornáztam, ma nem muszáj, de majd meglátom még.
  • A vacsora lesz még, meg egy utolsó séta Mórnak.
  • Este megint enyém a fürdő egy időre, mert télen szeretek kádban fürödni, sokáig mélázni az illatos habok között. Úgy át tudok melegedni ettől az esti szeánsztól, plusz a mézes-citromos teámtól.
  • Még valami film is belefér, aztán pár oldal altató olvasás, de van, hogy már az sem kell, mert elalszok.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése