2019. október 25., péntek

Hűlnek a kiskanalak a hűtőben

Tegnap elkészült a sminktetoválásom, profi volt az érzéstelenítés, úgyhogy egyáltalán nem volt szörnyű, abszolút ki lehetett bírni. Volt előrajzolás, megbeszélés előtte, amit a múltkori tetoválásomnál hiányoltam, és láttam is különbséget a két sűrítő vonal között utána, amit a korrekciónál próbált korrigálni a nő. Nem volt feltűnő, sőt, más nem is látta, de én igen, és pont ezért kerestem másik sminktetoválót.
Most elég furán mutatok, mert a festék összefogta a szemem alatti részt, úgyhogy úgy nézek ki, mint aki gót sminkben nyomja. 😂 Plusz reggelre dagadt be picit a felső szemhéjam, nem vészes, de azért tettem be pár kiskanalat a hűtőbe, jó lesz hűteni vele a szememet. 
Szerencsére itt a hétvége, hétfőre már rendben lesz minden: lekopik a festék a bőrömről, meg a dagadás is elmúlik. Utána már csak a var leesése lesz hátra, de nyolc napon belül az is meglesz. 
Nekem a múltkor is szépen megmaradt a vonal gyógyulás után, így a korrekció rövid és gyors volt. Remélem most is így lesz. 

Ha már ott voltam, megbeszéltem a tetováló lánnyal a következő projektemet: a hold változásait a hátamra, a gerinc mentén. Tetszett neki az ötlet, novemberben a korrekció után beszélünk meg terveket, és március környékén megcsinálja. Nekem ez jó is így, mert szeretnék addig még sokat dolgozni a hátamon (is).

Ma megint nem fogok unatkozni, mert délután kávézunk egy másik ex munkatársas csapattal, utána Charlieval moziba megyünk, a Jokert nézzük meg.
Én nagyon odáig vagyok Joaquin Phoenixért, kiváló színésznek tartom. Ő átlényegül a szerep miatt, tartok tőle, hogy ez lesz a veszte is, egyre szarabbul néz ki szegény. 😔
Charlie szerint ide vezet a vegán életmód, de szerintem ezt ő sem gondolja komolyan, inkább a cigi, meg az alkohol a gond, esetleg a drog. Sajnos az igazán nagy művészek a legritkább esetben kiegyensúlyozottak.   

2 megjegyzés:

  1. Ha kicsit utánaolvasol Joaquin Phoenix életének, akkor lehet te is arra az álláspontra jutsz, hogy annyira nem kellett átlényegülnie a szerephez. :) Szektás szülők és szektás gyerekkor, drogtúladagolásban meghalt népszerű színész testvér, alkohol, drogok, elvonók, stb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom. Sajnos elég nehéz batyut cipel. De legalább át tudja forgatni a színészetbe. Persze ettől még nem gyógyul meg. :-(

      Törlés