2017. november 6., hétfő

Szép napok jönnek és mennek

Ma volt az első napja a picit hosszabb pihenőmnek, de még előtte...

Pénteken a csajos találkozó utánra még egy mozit is beszerveztem, úgyhogy Charlie elrabolt beszélgetés közben (a többiek még maradtak), és megnéztük a Budapest Noirt.
Nyilván csalódás a könyv után, olvasni jobb volt. Sokkal jobb.

Szombaton kirándultunk a családdal.
A cél egy elhagyott vasútállomás volt, ahol Charlie házi feladatot csinált a fotós suliba, illetve gyűjtötte a témát a végső megmérettetéshez.

Nyilván, így hiába vásároltunk össze délelőtt egy csomó finom zöldséget, hogy majd tepsibe megsütjük, mert mire hazaértünk, már mindenki éhen akart veszni. Pizzát rendeltünk.

Vasárnap dolgoztam.
Hosszú, nehéz nap volt, de az lebegett a szemem előtt, hogy utána mennyire sokat leszek majd itthon, így eltelt.

Ma fodrásznál voltam, de én semmi változást nem látok, pedig rengeteg haj volt a szék alatt. Nem is értem. De rendben van a végeredmény, így szeretem.

Amúgy jól nem csináltam ma semmi értelmeset.
Ám rengeteg tervem van a következő tíz napra. Csak győzzem megvalósítani. 😉 Majd mesélek.

6 megjegyzés:

  1. Charlie remek fotós!
    Ti pedig szupercukik és szuperszépek :) :*

    VálaszTörlés
  2. Nálunk ilyen hosszabb pihenő csak szabival hozható össze, vagy a plusz órák kiadásával... nem is értem ti hogy tudjátok összehozni :D Jó pihit és feltöltődést!-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne már szabi is. Azért a pedagógus mennyiségű szabiból szinte minden hónapra jut. Főleg, hogy egész nyáron dolgoztam. És többen is vagyunk, mint az államiban. Valahogy így.

      Törlés
    2. Ja értem-) Jól értem, hogy pedagógus minőségben 12 órázol meg éjszakázol, hétvégézel?? A 12 órázással nekünk is ildomos minden hónapban kivenni 1-2 napot...

      Törlés
    3. Úgy-úgy. Írogatják a szabikat is, mert másképpen soha nem fogyna el. Így jön ki ennyi szabadnap.😊

      Törlés