2017. október 15., vasárnap

Hétvégés poszt

A péntek egy nagyon szuper nap volt.

Végre kicsíphettem magam a kávézós találkozó, meg a színház miatt.
Mostanában már kezdtem unni, hogy a szabadidőcipő, meg a kényelmes, sportos ruhák lassan hozzám nőnek, és azt is elfelejtem, hogy vannak azért csinos ruháim is.
Ennek jegyében szép piros manikűrt csináltam, meg egy lightos sminket erőteljesebb színű rúzzsal, a fekete nadrág & blúz együtteshez. Ehhez minden kiegészítőm vörös volt, mint a körmöm (fülbevaló, nyaklánc, sál és a kabátom).
Elővettem a bokacsizmámat is, ami emel rajtam pár centit. Ez az, nagyon kényelmes:





A kávézás jól sikerült, végül színház előtt még haza is jöttem, pedig úgy készültem, hogy a kávéházból egyből a színházba megyek.

A színházi bérletünk első előadása a Csárdáskirálynő volt, amitől picit tartottam, mert nem annyira csípem az operettet, de nagyon kellemes csalódás volt, rendkívül jól szórakoztunk. (Annyira, hogy szombaton, de még ma is énekelgettük Charlieval az ismert dalokat, meg a youtuben is ezt hallgattuk.)
Aztán ettünk egy mcdonalds-os menüt, mert ez már hagyomány nálunk: a jó kis kultúrálódás után tömni némi szemetet is magunkba.

Szombaton keresztlányozás, ma meg csak úgy voltunk.
Glamourozni nem állt szándékunkban, de elromlott az elektromos fogkefénk, meg Charlie szakállnyírója sem volt az igazi, úgyhogy elmentünk a Média Markt-ba, mert oda a neten kinyomtatott kupon is jó volt (csesztem újságot venni).

Beszéltem Belamival, aki még a konferencián van Szerbiában, jól érzi magát... Nagyon is.
Úgy tűnik tetszenek neki a szláv arcú lányok, Oroszországban is bukott rájuk, meg azóta is. Úgy tűnik neki ez a gyengéje.
Azt mondja, hogy rengeteg a meleg fiú a konferencia résztvevői között, gyakorlatilag rajta kívül két-három hetero srác van, meg húsz homoszexuális. A többiek meg lányok, összesen hatvanan vannak.
Szerencsére jól vette, hogy rákérdeztek nála, hogy neki mi az irányultsága, s miután ezt tisztázták, tök jól elbandáztak egymással. (Belami nem homofób, de nem annyira természetes ez neki, mint például nekem).

Most pedig megnézek valami filmet még, mert reggel a kozmetikusnál kezdek, és egyéb dolgokat is terveztem hétfőre. A jövő hétre. 😉


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése