2023. december 1., péntek

Transformation

Megint pakolgattam a nadrágjaimat, mert a legtöbb nagy rám.
Ami a legkényelmesebb, az számomra valószerűtlenül keskeny derékkal rendelkezik. Az "álom Levisem" meg bő már. Szinte hihetetlen, mert kilóban már alig van változás, inkább a hasi zsírok távoznak szép lassan. Ez a Levis, meg a most kényelmes farmerem:


Ezen pedig leghátul van a februári farmerem, aztán a szeptemberben legkényelmesebb Lévisem, elől a mostani. Az egyik oldalon illesztettem össze őket, így jobban látszik a különbség.


Másik nagy álmom, hogy én egyszer combzoknit viselhessek. (Kb. gimis korom óta.) 
Mivel egyre szebben rajzolódnak ki az izmok, zsír nélkül, az amúgy tömőfára hajazó lábamon (tényleg nem születtem túl szerencsésnek ebben a kérdésben), vettem egy ilyet.


Megelőlegeztem magamnak. Még betettem a fiókba, de hiszek abban, hogy lesz olyan szép a lábam, hogy fel merjem venni. Addig meg még futok, és guggolok sokat... Meg balettozok, ilyenek. Kellenek az új célok.   



6 megjegyzés:

  1. Nekem most ez jól jött!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom tudsz-e róla, de vannak olyan harisnyák, amik "imitálják" a combzoknit, tehát alul vastagabb, felül meg vékonyabb, nekem van több is, nagyon szeretem őket (a pasim szerint meg irtózatosan szexi, a felső része soknak ilyen csipkés), szerintem ilyet már most is simán felvehetnél. :) Gratulálok! (Bobe)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, ez eszembe sem jutott, pedig láttam már olyat. Köszi, nézek egyet.

      Törlés
  3. Szuper eredmény :D Jó ötlet a kétszínű harisnya :D Minő trükköket tanul az ember lánya :D

    VálaszTörlés