2023. december 12., kedd

Smurfs

Ritkán, de időnként előfordul, hogy meglátok valamit, és egyszerűen beleszeretek.
Ma a turiban a próbababán volt egy pulcsi, amit először rém rondának láttam, de folyamatosan visszatévedt rá a tekintetem, úgyhogy odamentem megtapintani. Valami mennyei puha anyagból van, úgyhogy megkértem az eladót, hogy vegye már le nekem, meg akarom közelebbről nézni. Addig-addig forgattam, hogy nem bírtam elszakadni tőle, úgyhogy megvettem. Annyira retrósan ronda, hogy már szép. Nekem. És még gyerekes is, a hupikék törpike miatt.  



Tudom, tudom, felnőhetnék már végre. 

7 megjegyzés:

  1. Én egy kiskutyás pulcsit rendeltem, tele van vele az egész pulcsi : ) Negyven felett ......:D

    VálaszTörlés
  2. Azért ez - a turin túli világban - egy 28.000 Ft-os pulcsi :))
    https://www.vila.com/en-ch/smurf-knitted-pullover-14082209_CrystalPink_996772.html
    Most akciósan 17.000 körüli áron rendelhető.
    Szóval mindenképpen jó üzletet csináltál! :) Viseld egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakter! 1400 forint volt a turiban! Ez szép. Köszi az infót! Így még jobban szeretem. ;-)

      Törlés
    2. :D Megértem, és nincs mit! :) Egyszer én is turiztam egy pólót, amit kicsit giccsesnek találtam első látásra az elején lévő arany feliratok meg strasszok miatt, de amikor megtaláltam benne az eredeti angol árcédulát 30 fontról, akkor egyből sokkal jobban tetszett.. :D
      (Névtelen = cskata :))

      Törlés
  3. Nekünk mézeskalácsos figurás szabadidő ruhánk van :D Közelebb az 50-hez mint 40-hez :D

    VálaszTörlés