2024. augusztus 27., kedd

Betegen

 No! Nyavalyogtam itt, hogy nem tudok pihenni, hát a szervezetem úgy döntött, hogy akkor ő majd intézkedik.
Benyaltam valami vírust az utolsó előtti napon, úgyhogy betegen utaztam hazafelé, és vasárnap este már a hajam is fájt, de a fejem az tűrhetetlenül, két adag nagyon erős gyógyszer után tudtam csak aludni tőle. Másnap már jobb volt, a lázam is elmúlt, de aztán estére újra lázas lettem, szóval nem vagyok még jól. Dolgozgatni azért tudok itthonról, ha a fejem nem fáj, de ma nem túl sok értelmeset csináltam. 
Holnap már utaznom kell, szóval nagyon igyekszem összekapni magam.

Fentiektől enni sem nagyon volt kedvem, úgyhogy mára visszaállt a súlyom is az elfogadható tartományba, mert nyaralás végén több volt egy kilóval a lélektani határon túl, szóval nagyon ideges voltam. A végén meg most már arra kell figyelnem, hogy egyek azért valamit, mert ahányszor eszek, úgy vagyok egyre rosszabbul, a szervezetem egyszerűen nem akar/tud az emésztéssel foglalkozni, szóval ittam, meg egy kis pirítóst mertem enni. 
Nyilván, csak vízvisszatartás volt amúgy is, mert rengteget mozogtam, futottam (szerintem pont ezzel nulláztam le az immunrendszerem végül), és evésben sem ragdtattam el magam túlzottan, hisz meleg is volt.

A futógépet nem vettem még meg, de most nincs is kedvem erre gondolni sem, talán jövő héten valamikor. Most próbálok életben maradni. (Hah, nulla a fájdalomtűrésem!) 

6 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok, remélem gyorsan túl leszel rajta. Bevallom, hogy nagyon várom már, hogy milyen futógépet választottál, épp vásárlás előtt állok, és a legfontosabb kritérium, hogy összecsukható legyen. (Melinda)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen megírom. Biztos voltam benne, hogy melyiket szeretném, de azóta olvasgatom a dechatlonos futópadok tulajdonságait, és jelenleg három van versenyben, szóval egyre nehezebb ügy. ;-)

      Törlés