2024. július 17., szerda

Bejegyzés a hét első feléről

Kár volt elkiabálni ezt az érzelmi hullámvasút dolgot.
Nem tudom, hogy a Remifemintől, vagy amúgy is lett volna, de hétfőn úgy felb.sztam magam valamin, hogy végigbőgtem a délelőttöt. Végül kibeszéltem magamból a lányokkal a chat csoportban, és mire este lett, már magam sem értettem miért éreztem világ végét mindjárt.

Tegnap aztán felszívtam magam.
Gyors irodai kört csináltam megspékelve egy légkondis turizással, ez volt a jutalmam, hogy kidugtam az orromat itthonról. Találtam egy jó kis mintázatú pólót.


Aztán jól megtoltam egy rántott húsos szendvicset salátával, paradicsommal, kovászos uborkával, és az volt az ebédem, Egyszerűen nem kívánok meleg ételt, csak a zöldségeket, kovászos uborkát, hideg dinnyét, ilyeneket.

Kovászos uborkában Charlie verhetetlen. 
Olyan finomat tud csinálni az erkélyen, hogy már Belamiéknak is kell másik üveggel csinálni. Minden pontosan megvan a tökéletes végeredményhez: só mennyisége, milyen kenyér, hány darab uborka, kapor, és főleg, hogy honnan. Így aztán egyszerűen nem tudja elrontani. 

Aztán folytattam a munkát itthon a légkondis lakásban.
Később rávettem magam a tornára, ugyancsak itthon, mert a nyaralás alatti futás óta nem tudtam. 
Végül vacsorára egy túró alapú pizzát csináltam, ami az egyik mankóm a diétánál, és most a nyaralás óta megint figyelnem kell, kicsit elszaladt a lovacska, ahogy említettem a múltkor.

Este hajat mostam, és bőrradírozás és hidratálás után kipróbáltam a Dove habos önbarnítóját testre (arcra nem szoktam). A testápolót használtam tavaly, nekem az bejött, mert egy enyhe napcsókolta színt adott 2-3 használat után. Ezt majd meglátjuk, mindenesetre eldolgozni könnyebb volt, és kevésbé éreztem azt a fura illatot, amit az önbarnítóknál szoktam.

Ajánló.
Mióta az unokatestvérem babázik, és nem "körmözik", néha magamnak szoktam valami színt festeni a körmömre. Főleg a lábamon szeretem, ha szép, színes, ápolt körmök látszanak ki a szandálból. A kezemről gyorsan lepattog, legtöbbször natúr, de néha ott is megcsinálom. 
Most felfedeztem a DM-ben az alverdés cuccok között ezt a körömlakkot, és nekem nagyon bejön. Tartós, viszonylag gyorsan szárad, és szép színek is vannak. Először a kék jött haza velem, nagyon tetszik:


Tegnap meg beszereztem egy -nekem- cukorka rózsaszínt, de amúgy "pink paradise".


Na, most ilyen színben pompáznak a körmeim. 

Pont ma értekeztem a lányokkal a chaten, hogy mennyi rengeteg idő, ha az ember rendben akar lenni.
És itt most nem a körömlakkozásról, meg barnítóról beszélek, mert ezek nélkül pont lehet élni, meg ápoltnak lenni. De ha igazán odafigyelek magamra, akkor nem mindegy, hogy mit eszek, mennyit és mikor. Kell edzeni, arcjógázni, hajat festeni (nekem ez fontos, nem áll jól az ősz haj), fodrászhoz menni (rövidebb hajnál muszáj 6 hét után igazítani). Fontos olvasni, az agyat is tornáztatni, és még sorolhatnám. Szóval, akinek kisebb gyerekei vannak, esetleg nagyobbak, vagy netán két munkahelye, nos, annak nagyon kell zsonglőrködni az idővel. És ebben nagyon el lehet fáradni időnként. Nagyon.



2 megjegyzés:

  1. Jaj de szép mindkettö! Amióta lejöttem a sötétkék körömlakkról, nem találom az új szinem, de lehet, hogy ez lesz az utódja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kék az igazi "nagy szerelem", de a rózsaszín is tetszik. Próbáld ki, szerintem tetszeni fog! ;-)

      Törlés