2019. október 17., csütörtök

Ne hagyd magad kibillenteni az edzésből!

Csak, mert utána rohadt nehéz lesz befejezni.

Amíg elbicikliztem edzeni, kitaláltam, hogy először futok harminc percet, utána megcsinálom a súlyzós edzést. 
Jó lendületesen indult a dolog, kifejezetten felfrissültem a futástól, de elkövettem azt a hibát, hogy a két blokk között ránéztem a munkahelyi telefonomra az öltözőben. Láttam, hogy nem fogadott hívásaim vannak, több is ugyanattól, hát visszahívtam. Persze rohadtul nem volt fontos, pont ráért volna még az edzés végéig, de mindegy.
Na, innentől a belemet kiköptem, úgy szenvedtem végig az edzést, sajnos megtört a lendület. De azért is végigcsináltam. Mert csak. És pont ez dobott meg a végére, mert nagy erőt ad, ha sikerül legyőzni magamat, a lustaságomat.

Tanulság: nekem is lehet hetente háromszor kilencven percem, mikor nem veszem fel azt a hülye telefont. Ennyi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése