2019. október 1., kedd

Kalandos vércukormérés, lomtalanítás és egyebek

A héten ki akartam venni szabinak a csütörtököt és a pénteket, de úgy nézem, hogy csak a péntek marad ebből.
Csütörtökön lesz a nap közepén egy tárgyalásom, aminek az időpontját én választottam pár hete, így nem lenne fair kihagyni. Nyilván így rohadtul nem veszek ki szabadságot arra a napra, mert hülye azért nem vagyok.
A péntek viszont tuti, mert terheléses vércukormérésre megyek egy kedves régi munkatársammal, akivel nekünk ez közös program évek óta. 😂 Amúgy tényleg nagyon jó együtt végigcsinálni ezt, mert jókat vigyorgunk egymás nyomorán. Eleve, kávé és reggeli nélkül elindulni reggel fél hétkor!!! Aztán meginni azt a szörnyűséget!! Majd várni két órát, amikor már a fejem is elkezd fájni!
Persze a két óra alatt a régi munkehelyünkön és környékén szoktunk bandázi, úgyhogy annyira azért nem kell sajnálni minket.
Még beiktattunk egy-egy gyors fodrászkodást is ott helyben, a régi fodrászunknál, úgyhogy kimaxoljuk a napot.

Utána én itthon lepakolom a kiselejtezett dolgainkat, mert szombaton meg lomtalanítás lesz felénk, ezért akartam még egy napot a selejtezésre. Na mindegy, majd esténként megcsinálom.

Tegnap sikerült eljutnom edzeni, nem igazán hittem benne, de örülök, mert holnap valahogy bepasszítom megint, utána már hétvégén kényelmesen meglesz a harmadik.
Kismacsónak mondtam a hétvégén, hogy lehet, hogy a három napból egy futósat csinálok, és akkor marad egy-egy nap alsó - és felsőtest. Erre azt mondta, hogy az inkább legyen a negyedik nap. Hááát... Annyi nem hiszem, hogy belefér, de majd meglátom. Szerintem a héten még marad minden a régiben, aztán jövő héten kipróbálom mire jutok.

2 megjegyzés:

  1. Én elhagytam teljesen a kardiót. 3 gyúrás van, teljes test minden alkalommal. Nekem ez nagyon bejött és már nincs energiám kardiózni a gyerekek mellett. Majd, ha felnőttek...

    A terheléses cukorhoz meg sok sikert! Nekem is kellene mennem, de húzom az időt, mert ha rágondolok arra a löttyre elhányom magam és kidőlök tőle. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem elég kardió a két kicsi gyerek körül és/vagy után futkorászás. ;-)

      Nekem is a lötty a mumus, meg utána, hogy bent is maradjon a cucc. :-(

      Törlés