2019. október 6., vasárnap

Ez most egy jó hétvége




Pénteken -természetesen- jó buli volt a terheléses vérvétel, a két időpont között jót bandáztunk itt is, ott is. Kicsit könnyen öltöztem a kis piros kabátommal, fáztam, mikor az utcán is beszélgettünk egy régi kedves ismerőssel.

A fodrászomnál zavarban voltam, mert legutóbb nem ő vágta a hajamat, és nyilván észre is vette, bár nem csinált ügyet belőle. Az a helyzet, hogy augusztusban lusta voltam átmenni hozzá, elkurvultam, na.
Van egy újság, amin D. Tóth Kriszta van, és nagyon tetszik rajta a haja. Ez az újság kint volt a régi munkahelyem büféjének kirakatában, és én elkértem valamikor 2011 táján (az újság 2010-es talán), és azóta időnként ezt mutatom be a fodrásznak, hogy ilyen fazont szeretnék. Szerintem most tök stílusos volt ezt vinni, hisz ott voltam, ahonnan ez az újság való.


Pénteken délután aludtam egy hatalmasat, mert ez a terheléses móka mindig kicsinál. Aztán Charlieval tekeregtünk picit, vett nekem sült édes burgonyát a Mekiben, az lett a vacsorám. Olyan jólesett, hogy nem tudom elmesélni. Vettünk is a Lidlben fagyasztottan, hogy otthon is legyen ilyen opció, ha gyorsan kell valami.

Szombaton takarítottam, Charlie meg készült az osztálytalijára, ők úgy beszélték meg, hogy nem visznek párt, csak a régi osztálytársak mennek. Annyira nem is bántam, mert a fiúk jöttek haza az apjuktól este, inkább itthon maradtam volna amúgy is.
Így én elmentem edzeni, és futottam egy jót a futógépen a lábedzés előtt. Nagyon büszke voltam magamra, hogy jól ment a futás, ahhoz képest, hogy kb. két éve nem futottam egyáltalán.
Nekem általában az a bemelegítés, hogy gyalog megyek edzeni, és így 35 percet sétálok elég gyors ütemben, jól felpörgetem a pulzust. Aztán edzés, zuhanyzás, majd lassabb tempóban séta megint, az a levezetés. Most erre jött még fél óra kocogás, jól elfáradtam.
Mire hazaértem, a fiúk megérkeztek Iluskávak kiegészítve. Belami és Ilus elmentek teázni, sütizni, mert fél éve "járnak", meg kellett ünnepelni. Addig én Kismacsóval beszélgettem az adzésről, és azt mondta, hogy a harmadik hónap végén kapok egy három részre bontott edzéstervet, szóval lehet, hogy tényleg a futás lesz a negyedik, mert máshogy nem fér bele az időmbe.
Aztán Kismacsó elment csajozni (még mindig tagadja, hogy állandó barátnője lenne), mi meg Iluskával és Belamival régi képeket nézegettünk. Volt vagy éjfél, mire én elszivárogtam aludni, de ők még nem voltak álmosak.
Charlie az anyukájánál aludt, mert borozott az osztálytársakkal, és így nem ült volán mögé, Kismacsó meg a titkolt barátnőjénél töltötte az éjszakát.
Belamiék még alszanak, úgyhogy azt hiszem szép csöndben előkészítem az ebédet, és fülig ér a szám, hogy hamarosan MINDENKI itthon lesz egy röpke néhány óráig. 

2 megjegyzés: