2019. szeptember 22., vasárnap

Ez a hétvége

Nem volt ingerszegény.
Pénteken barátnős kávézás volt, 16 órakor találkoztunk, 22 óra előtt keveredtem haza. Hihetetlen gyorsan eltelt az idő.

Szombaton csak a szokásos.
Mostam, bevásároltunk, Charlieval felváltva főztünk: ő elkezdte, és befejeztem.
Aztán extraként Kismacsó elvitt moziba. Az "AZ" második részét néztük meg, mert közös szenvedélyünk a horror. Szerintem ismét inkább vicces volt, meg ijesztgetős, de félelmetes semmiképpen. Jól szórakoztunk ketten: a fiam és én. 💜

Vasárnap meg szüret.
Belami ezen a hétvégén Iluska édesanyjánál vendégeskedett, úgyhogy hárman mentünk Anyuéknak segíteni. Szerencsére elég hamar végeztünk, maradt idő délutáni sziesztára, meg összepakolásra Kismacsónak, mert ő már ment is vissza Budapestre.

Azt hiszem ma már csak sorozatot nézek, meg olvasok esetleg.
Mondtam már? Egy jó régi sorozatra kattantunk rá Charlieval: a Maffiózókra. Annyira tetszik, pedig évek óta mindig arrébb toltuk, ha elénk került. Aztán hirtelen nem volt jobb ötlet, most meg alig tudok róla leszállni.

Szép estét kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Mi is megnéztük a filmet, szerintem sem félelmetes, de az elején az a verekedős jelenet, rémes! Engem a világból ki lehet kergetni a verekedésekkel, nekem az az egy volt benne rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben nagyon hasonlítunk, az eleje engem is elborzasztott. Nagyon nem szeretem, mikor sokan egy emberre támadnak. A bohóc hegyes fogai viszont..., inkább mulatságos volt. :-D

      Törlés