2019. július 9., kedd

Ma van a szülinapom-pom-pom!

Azért annyira nem örülök, hogy már "megint egy évvel öregebb...", de legalább megértem, és köszi, jól vagyok.

A buli nagyon jól sikerült, mindenki eljött, és az exem új feleségén kívül mindenki élvezte.
Most gonosz leszek, de azt hiszem irígy, de ezt valahol meg is értem. Szerintem én is hülyén érezném magam, ha tudnám, hogy az anyósom a volt menye édesanyjánál tölti a hétvégét, hogy segítsen a buli előkészületében, és a legnagyobb egyetértésben töltenék együtt az időt. Mármint a volt anyósom, az anyukám, meg én.
Aztán meg szemben ül vele a férje édesanyja, és a férje ex feleségének az "új" anyósa és együtt kapacitálják őt, hogy egyen már valamit. Magyarul az én volt - és jelenlegi anyósom. (Hahaha!)
Ő meg csak ül ott, és nyomkodja a telefonját, mert mindenki beszélget. Én próbáltam néhányszor belevonni a társalgásba, ő válaszolt is, de aztán ennyiben maradt a dolog.
A közös kisfiuk tök cuki (lenne), de annyira antiszoc ő is, mint az anyja, megállás nélkül tabletezett az asztalnál, az anyja meg gyakorlatilag etette. 8 éves! Ja, és az anyjával alszik, meg szájon puszilják egymást. Hm.. Az exemnek meg külön szobája van. Hm.
Na, jól kipletykáltam őket, még jó, hogy zárt a blog. Mindenesetre legközelebb akár otthon is maradhatna, ha ennyire nem tud mit kezdeni a férje családjával, fiaival, meg az én rokonságommal. Ennyike.

Első lépés, hogy kipattintsam magam.
Holnap Kismacsó elvisz abba az edzőtermebe, ahová ő is jár, és a személyi edzőm lesz. Meglátjuk, sikerül e neki megreformálni az anyját.


És egy közös kép a fiúkkal vasárnapról:


Ez pedig Belami cuki barátnője (még nem találtam ki neki blogos nevet):


Ötleteket szívesen fogadok. 😉

12 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! :) A gyúráshoz meg hajrá csak előre! :)

    VálaszTörlés
  2. boldogságosat :)
    meg hát... büszke lehetsz
    meg hajrá

    VálaszTörlés
  3. Széphajú bár azt hiszem, az már volt :P basszus ránéztem a sztoriban és azt hittem a pici képen azért van ott a keze a nagyfiadnak, mert nagymama leszel bocsi:D fáradt vagyok nagyon. Itt is nagyon boldogat! :* Fura.. muszáj volt meghívni őket? Vagy mint "csatolmány" jöttek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, az még korai lenne! ;-)
      Igen, mint csatolmány jöttek, de már négy éve is tök fölöslegesen, meg most is. Én a helyében kihagynám, de ő tudja.

      Törlés
  4. Látod, mindenben van valami jó :D :D
    Boldogságos szülinapot!-)♥

    a többire: :D

    VálaszTörlés
  5. boldog szülinapot Lulu :-*
    csodaszépek vagytok és gratulálok a fiúk szuper teljesítményéhez is! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot!

    Nem olyan könnyű ám túl izmosnak lenni szerintem, emiatt nem aggódj, de kell az izom, h tónusosabb legyél. És sajna fogyni is kell a Manka test ellen:). De a lényeg, hogy elkezdtél mozogni, az már az ember közérzetén is óriásit dob, nem?

    Úristen, miért jár a szülinapodra az exed új felesége?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!

      Nagyon sokat segít a mozgás, hogy ne egyen a depi az "életközepi válság" miatt. És igen, a fogyókúra is elkezdődött a kalóriabázis írásával, mert a sport sajnos nem elég, főleg nekem nem.

      Uhh, azt hiszem félreérthető voltam. A szülinapom az 9-én volt, a buli meg a két fiúról szólt előtte, 7-én. Belami diplomás lett, Kismacsó meg leérettségizett, és egy közös ünneplést csináltam, ahová őket is muszáj volt meghívni.

      Törlés