2017. október 5., csütörtök

Tegnap

A héten még mindig nem vagyok beosztva egy napra sem, úgyhogy bevállaltam csak úgy, hogy szerdán elmegyek egy csapat fiatallal és felnőttel megnézni a pesti központot, meg a HVG Állásbörzét.
Tetszik, hogy a mostani munkahelyemen valóban foglalkoznak a fiatal felnőttek további boldogulásával, mutatnak nekik lehetőségeket.
Két autóval mentünk, aztán egy rövid megbeszélés után kettévált a csapat, az egyik azonnal indult a kiállításra (fiatalok), én a munkatársakkal a központunkba tartottam.
Nagyon aranyosak voltak bent, mindenki bemutatkozott, elmondta, hogy mit csinál pontosan, kérdezgettek ők is.
Sok a fiatal, látszik rajtuk a lendület, és egy egészen más hozzáállás a munkához, mint amit megszoktam. Szerintem már az én fiaim is ilyenek lesznek. Változik a világ, és ők már az a generáció, akik ebben nőnek fel. Jó lesz ez.

Utána HVG Állásbörze.
Sajnos a tervezetthez képest jó két óra csúszással értünk oda, és én már agyilag több új információt, nem nagyon tudtam befogadni. Tekeregtünk ott a kollégákkal (az egyik autó a fiatalokkal már hazament közben), de úgy láttam, hogy nem vagyok egyedül a nyomorommal, úgyhogy nemsokára mi is megindultunk haza.
Sajnáltam, mert biztosan tök érdekes volt a rendezvény, de nem szabad rászervezni mást. Na, majd legközelebb.

Összességében én csapatépítőnek is éreztem a kirándulást, mert elég sokat beszélgettünk egymással, és néha egészen mély dolgokról. Nem bántam meg, hogy elmentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése