2017. augusztus 17., csütörtök

Káosz a köbön

Kicsit összesűrűsödtek itt a dolgok körülöttem, nem gondoltam át, hogy mit jelent zsinórban háromszor tizenkétórázni, közvetlenül a nyaralás előtt.
Megmondom, mert már tudom: totális káoszt és átláthatatlanságot.
Próbálok fejben felállítani valamiféle sorrendet, hogy holnap éjszaka el tudjunk indulni, de nem megy valami fényesen. Újabb és újabb feladatok buknak a tudatom felszínére, és ha nem írom le, akkor menthetetlenül vissza is süllyednek. Ráadásul ma este is negyed kilenc körül érek haza, ami azt jelenti, hogy tenni bármit is, már csak az indulás előtt tudok.
Charlie próbál vadul intézni mindent, amit csak lehet, de ettől ő is frusztrált, meg én is.

Belami párkapcsolata Széphajúval nem várt fordulatot vett, jelenleg azt sem tudom, hogy jön e velünk mindkettő, vagy bármelyikük is.
Kismacsó elegánsan a munkájára hivatkozik mindenben, tegnap elfüstölt az agyam a következő párbeszédünktől.
Én: -Tele a hócipőm, hogy reggel úgy megyek el, hogy mindent rendben hagyok, és este arra jövök haza, hogy tele a mosogató mosatlannal, és szalad az egész lakás. Gyakorlatilag belépek, és húzhatom fel a gumikesztyűmet a mosogatáshoz. Nem tudnál elmosogatni legalább magad után?
Ő: -Nem.
És nemes egyszerűséggel ennyi a válasza.
Én: -Jó, akkor oldd meg a vacsoráztatásodat, a holnapi szendvicseidet a munkába, mert én semmit, de semmit nem készítek elő, nem kenek meg, ilyenek. Így is játszhatunk.
Ezért aztán kiment a konyhába, megvacsoráztatta magát, a szendvicseit nem tudom, mert én reggel korán eljöttem.

Legalább a munkában nem kell megszakadni, mert gyerekek nincsenek is bent jelenleg, nemzetközi táborban vannak, majd az éjszakáshoz érkeznek meg. De ettől még itt kell lennem, és őrjítő, hogy jól nem csinálok semmit, mikor ezer lenne a dolog otthon, és még így is elfáradok.

Na jó, csinálom tovább a kresz teszteket, annak legalább van értelme jelen pillanatban.  

4 megjegyzés:

  1. Szörnyű a tizenkét órázás, utálom. Főleg, ha három is van belőle egymás után.. mi is így mentünk nyaralni, ráadásul nem is mehettem akkor szabadságra, amikor akartam.
    Nálam munkahely váltás lesz, mert én ezt nem bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy meg tudom e szokni. Persze a sok szabad nap meg jó... Jövőre kitalálom. ;-)

      Törlés
  2. Juj szinte látom magam előtt ezt a Nem-et a mosogatós beszélgetésben. Nem akarok okoskodni mert az én gyerekem még csak 2 éves, de beosztottakkal való hasonló beszélgetésekhez tanultam és kezdtem el gyakorolni azt az asszertív kifejezésmódot hogy pl. "Holnaptól saját magad után mosogass el." Nem tudom hogy el fog-e, de legalább erre nem tud ilyen frappáns választ adni amitől eldurran az agyad.
    A többihez nem tudok hozzászólni, kitartás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom az asszertív kifejezésmódot, többnyire alkalmazom is, de van az az idegállapot, mikor lesz.rom, és mondom, ami felül van. Ám mikor rákérdeztem Kismacsónál másnap, hogy mi volt ez, akkor azt állította, hogy ő csak viccelt, nem értette miért fújom úgy fel magam. Hát jah.

      Törlés