2017. április 7., péntek

Meg olyan is volt,

hogy a héten voltam fodrásznál. Már nagyon kellett, nem állt sehogy a hajam.
Az a baj a rövid fazonnal, hogy nő picit, és már menni is kell, különben ápolatlannak néz ki az ember.
Nem lett sok vágva, de azért jó érzés, hogy van valami formája.

Edzettem háromszor a héten.
Ma szabin voltam, de akkor is átmentem edzeni (büszke vagyok magamra), meg benéztem a munkahelyre is, mert kellett a sablon az étlaphoz. Sajnos ezer új információ volt, úgyhogy menekülőre fogtam, hisz mégis csak szabin vagyok, vagy mi.
Aztán bementem egy kávéra Anyuhoz, pletykáltunk kicsit.
Majd Charlieval ebédeltem "kínait".
Aztán megint kávé + pletyi. Azért jó kis nap ez.

Belami a héten a szülész nőgyógyászaton blokk(?) gyakorlatozott, és megtudta, hogy erre is épülhet az endokrinológia, úgyhogy most belelkesült, hogy szülész nőgyógyásznak megy, aztán erre építi a másik irányt.
Bedobták a mély vízbe, úgyhogy az ügyeleten spirált vett le, vizsgált. Volt bent császármetszésen, mindentől odáig volt, meg vissza.
Finoman figyelmeztettem, hogy azt mondta egyszer, hogy ez a terület nem túl családbarát, de meg sem hallott. Arról áradozott, hogy bár ő sebész nem kifejezetten szeretne lenni, de műteni meg mégis jó lenne néha, és itt pont az az arány, ahogy szeretné.Meglátjuk. Még van ideje kitalálni.

Holnap Zozó szülinap lesz. Jó lesz. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése