2017. április 23., vasárnap

Hétfői tervek

Azt gondolom, hogy nem véletlenül csípődött be egy izmom pénteken, lett előtte afta a számon, és aludtam hétvégén összeszámolhatatlanul sokat.
El vagyok fáradva, ki vagyok merülve.
Én a héten, amennyit csak lehet, itthon leszek, és takarítok (ettől megnyugszom), számomra kedves tevékenységeket csinálok, mondjuk elmegyek turkálni (ettől feltöltődök) , pihenek.
Csütörtökön és pénteken muszáj dolgoznom, de utána máris hosszú hétvége jön, szóval csak kibírom azt a két napot munkával.

Már megy a mosógép az ágyneművel, estére frissen, illatosan, ropogósan húzom majd vissza, nagyon szeretem, mikor a szabadban száradt ágyneműt használhatom megint.
Szerintem ma a konyhát veszem sorra alaposabb takarítás céljából, úgyhogy lassan megyek is, mert bármennyire is kicsi a konyhánk, azért rengeteg melót tud adni még úgy is, hogy folyamatosan igyekszem fenntartani a rendet.

Legyen eredményes és szép napotok ma!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése