2017. április 23., vasárnap

Kórházas bejegyzés

Pénteken elkezdtem egy bejegyzést írni, amiben panaszkodtam, hogy becsípődött valami izom a hátamban, vagy a bordák között, mert fájt minden mozdulat, de még a levegővétel is.
Edzettem két egymást követő napon is, de szerintem nem ettől volt, inkább rosszul mozdultam a hátizsákkal a hátamon.
Na mindegy, így indultam a szombatnak, a fogműtétnek.

Aztán a Flector tapasznak köszönhetően (hála Charlienak) reggelre sokkal jobb lett, már elég jól ment a levegővétel és a mozgás is. 😉
Fél nyolcra kellett a kórházba érnem, és egy óra múlva már kint is volt a bal felső bölcsességfogam.
Megkaptam emlékbe, mert "olyan kis szép" (doktornő szerint):




Aztán jött a jobb rész egy Vavyan Fable regény képében, meg sok alvással, pihenéssel. Ki lehetett bírni.
Este a kórházban:






Reggel meg már jött is Charlie értem, és azóta pihenés van, meg lazulás. Lassan szétalszom az agyam.
Holnap itthon leszek, és takarítást tervezek, jó lenne legalább az ablakokat megpucolni, függönyöket kimosni, hogy a többiről most ne beszéljek, mert lenne még mit, majd meglátom mi fér bele.
Kedden is szabin leszek, de be kell mennem kicsit a munkahelyre, meg edzek is akkor már.
Szerencsére nagyon jól vagyok, főleg a pénteki naphoz képest. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése