2024. május 8., szerda

Már itthon a mókuskerékben

Pénteken hazajöttünk.
Közben Belami is hazarepült pár napra, de Ágival egyből a Mátrába mentek kettesben, úgyhogy telefonon tartottuk továbbra is a kapcsolatot, és hétfőre beszéltünk meg egy közös vacsorát, mert másnap (tegnap) már utazott is vissza Essenbe. 
De még előtte, vasárnap, toltam egy nappalos műszakot, hogy hétfőn kipihenten (nem) kezdjem felszedegetni a szálakat a főállásomban. Kezdhettem egy finom, kora reggeli utazással örökbefogadási ügyben, aztán óvodai beíratás, stb... Alig vártam, hogy délután legyen, és érkezzenek Belamiék.

Jaj, olyan jó volt látni őket!
Belami májusfát csinált Áginak, felénk ez nem annyira jellemző, de Ági vágyott rá, úgyhogy Belami Németországból hozott színes krepp papírt, hogy megvalósítsa az álmát. Olyan cukik. Nem? 
Mikor este elindultak tőlünk, én levittem Mórt az esti sétára, és néztem utánuk, ahogy kézenfogva mentek, olyan szépek, nyúlánkak, fiatalok, elolvadtam, a szívem csordultig telt hálával, annyira örülök, hogy boldogok.

Apropó Mór!
Szegénykém vasárnap belesétált valamibe, és az egyik hátsó lábát nem használta, három lábon kezdett menni, úgyhogy Charlie elvitte az ügyeletre. Valahogy nem nyugodott meg ettől, mondjuk az orvos is elég fura dolgokat mondott, ezért hétfőn elvitte a szokott orvosunkhoz is. Úgy néz ki, "csak" megszúrta valami a talpát, nem toklász, ma már használta a sérült lábát is, lassan meggyógyul. Amúgy csodálkoztam is, hogy az elmúlt négy évben megúsztuk ezt, mert annyi törött üveg, meg szemét van ebben a városban, hogy felért egy csodával. 

Kismacsó nem tudott a hétvégén hazajönni.
Talán majd ezen a hétvégén, de vasárnap anyák napja alkalmából elég hosszan beszélgettünk telefonon, ő is jól van.

Mivel tegnap is utaztam, meg tárgyaltam egész nap, ma home officet tervezek.
Szeretném délután hennával befesteni a hajamat, meg a szemöldökömet is rendbe kapni, remélem összejön a munka mellett. Ilyenek mennek most.

3 megjegyzés:

  1. Szia Lulu, te milyen márkájú hennat használsz a hajadra? Én nemrég kezdtem attérni, amennyire tartottam tőle, annyira nem volt nehéz, de nem vagyok benne biztos, hogy a legjobb minőségűt használom, mert a halántékomnal, ahol a legjobban vagyok ősz, kB két hét alatt ledobja. Én olyat használok egyébként, amiben csak henna és indigó van. Tudom, hogy te nagyon régóta azt használsz, ezért gondoltam, hogy megkerdezlek, mint szakértő :) köszi, Ildi

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildi! Én egy ilyen piros dobozos henna port használok, amit testfestésre is használnak. Classic henna for body és for hair. 100% henna, származási hely: India. Természetgyógyászati boltban szoktam venni, van 100 grammos, meg 200 is. Nem az van, hogy a halántékodnál két hét után már nő annyit a hajad, hogy megint látszik az ősz? Csak mert nekem is ott szokott legelőször látszani, hogy megint lehet festeni lassan. Nekem kb. 5-6 hetente muszáj. Én ehhez a porhoz szoktam csinálni egy alaplevet, amiben kávé, tea, meg szegfűszeg van, így a barna színem felé megy a henna. De sima langyos vízzel is működik a festés, nem fontos túlgondolni. Én annak idején az Antal Vali féle oldalról tájékozódtam hennázás ügyben, szerintem még létezik, próbáld beírni a google-ba. Jó hennázást neked, én nagyon szeretem az eredményt, és sokan szokták dicsérni a hajszínemet, én már maradok ennél.

    VálaszTörlés
  3. Koszi, Lulu, megnezem ezt, amit te használsz. Gondoltam én is, hogy lehet egyszerűen ilyen gyorsan nő a hajam.

    VálaszTörlés