2024. április 2., kedd

Dolgozós húsvét

Ez a húsvét munkával telt leginkább.
Éjszakás voltam csütörtökön és szombaton, húsvét hétfőn meg nappalos, azaz reggel héttől este hétig dolgoztam. 

Azt semmiképpen nem állítanám, hogy nem vagyok fáradt.
Ám most megint a "mániákus" időszakom van, azaz többnyire fel vagyok dobva a leterheltségtől, és borzasztóan értékelem, és élvezem, ha van egy kis szabadidőm. Éjszakai műszak után képes voltam elmenni Mórral futni, annyira. 

Belami ma délután utazik Essenbe, hogy három hónapig az ottani klinikán tanulmányozza a nukleáris medicina osztályt. 
Remélem utána is kíván majd hazajönni. Bár.. azért ez a terület a magyar egészségügyben sem rossz. Meg -ugye- itt van Ági. 

Kismacsó múlt héten kétszer is volt itthon.
Először a két home office napját töltötte itthon  (kedd, szerda), aztán szombaton este érkezett. Én másodjára csak vasárnap találkoztam vele, de aznap este minőségi időt töltöttünk együtt, ugyanis azon ritka alkalmak egyike jött el, hogy megnyílt, kicsit többet beszélt magáról és az életéről. Nála ez nagy szó, nem az a típus, akit bármikor bele lehet rántani egy ilyen beszélgetésbe. Remélem tudtam valami "útravalót" adni neki, mert most nagyon sokat agyal a jövőn. 

Tegnap meg...
A lakók jól meglocsoltak mindenféle kölnikkel, annyira cukik voltak, nagyon szeretem őket. Este volt nekik egységesen csokitojás, a lányoknak is, mindenki boldog volt. 
Este így hajat kellett mosnom, de erre készültem, szóval csak utána ájultam ágyba. 

3 megjegyzés:

  1. Hétfőn nappalos voltam én is-) Nálunk is volt tojáskeresés, meg locsolkodás is... jó kis aktív napunk volt-)❣

    VálaszTörlés