2024. január 24., szerda

Még mindig nem tudom...

Vettem egy nagy levegőt, és délelőtt felhívtam a menhelyet.
Gyakorlatilag továbbra sem tudom, hogy mi van Mártírka Mártonkával, mert van fent egy kutya 18-ai dátummal, és a megtalálási hely is stimmel, de Charlie szerint az a kutya nem az a kutya. 
Kérdezem a vonal másik végén lévő nem túl segítőkész nőt, hogy van e esély arra, hogy ugyanazon a napon, ugyanott, két hasonló kutyát fogtak be.
- Az oldalon fent van minden kutya, aki nálunk van.
- Én ezt értem, csak a férjem szerint nem ez a kép volt két nappal ezelőtt. Akkor kérdezem máshogy. Halt meg az elmúlt pár napban kutya a befogottak közül? 
- Én most nem vagyok gép előtt, minden információ fent van az oldalon.
Szörnyen dühös lettem magamra, hogy miért nem hagytam ezt Charliera, neki valahogy mindig sikerül segítőkész pasikkal beszélni, meg megfelelő kérdéseket feltenni. 
Szóval még mindig nem tudom, hogy akkor mi van Mártonkával. De nem adom fel, ki fogom deríteni valahogy. 


   


4 megjegyzés:

  1. Ő Mártonka? Ez nagyon éééééédes kis bogyócska. :))) Megértem az aggódásodat. És nem szimpatikus, hogy éppen egy menhelyen egy érdeklődővel így beszélnek, aki éppen az ő munkájuk "gyümölcséről" kérdez, hogy törődik vele. Remélem mihamarabb megtudsz valamit és az jó lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még semmi új infó, de ezt a kis bogyócskát akkor is patronálni fogjuk valahogy. Legszívesebben mindet támogatnám amúgy.

      Törlés
  2. Azt nem láttam, vagy elkerülte a figyelmem, hogy volt-e chip olvasás. Valószínűleg amikor bevitték igen, és ha volt benne már otthon van. Az is előfordulhat, sőt, hogy szilveszterkor szaladt el és azóta bújkált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem volt benne chip. Charlie is ugyanabba a nőbe futott bele, szóval nem lettünk okosabbak azóta sem. Annyit még hajlandó volt elmondani, hogyha emailben érdeklődünk, akkor megnézi. Szóval most ezt tesszük.

      Törlés