2024. január 23., kedd

Hosszúlépés Budapesten

Ismeritek ezeket a könyveket? Illetve amiből alakultak?
Én teljesen véletlenül akadtam rájuk. A Díványban olvastam egy-két részletet a könyvből, és egyből tetszett, mert kicsit olyan volt, mintha a harmincas-negyvenes évek bulvárját olvasnám, miközben csomó új információt kapok a korról és persze Budapestről.

Említettem Charlienak, hogy mire akadtam, meg majd jó lenne az olvasómra letölteni.
Talán egy hét telt el, mikor a kezembe adta ezeket:


Azt mondta, hogy ezek tipikusan azok a könyvek, amik nem olvasóra valók, mert tele vannak képekkel, és jobb, ha megvannak, mert szívesen lapozgatjuk majd évek múlva megint. Szóval kellenek a könyvtárunkba. Mondtam már, hogy imádom a férjemet? 

Úgyhogy most ez az esti mesém.
Minden nap egy-két fejezet, lassan adagolom, hogy minél tovább tartson. Majd később, a könyv alapján, be is járnánk ezeket a helyeket, és szerintem nagyon izgalmas lesz, hogy mindenféle történetek kapcsolódnak hozzájuk. 



2 megjegyzés:

  1. Van a fészen egy iylen oldal: Hosszúlépés járunk... gondolom ez az lehet, nagyon jó kis programjaik vannak-)

    VálaszTörlés