2023. november 15., szerda

November 14 és 15.

Továbbra sem vagyok kipihent és energikus.
A tegnapi nap extra hosszúnak tűnt, régen ültem már ennyit előadást hallgatva egyhuzamban. 
És hiába csak ültem, nem volt energiám a hétfői pihenő után edzeni, úgyhogy tegnap is edzés nélküli nap volt. (Ma már nem, futottam végre.)

Ma nem kellett ébresztőt állítani, mert csak tízkor volt dolgom.
Még nem írok arról, hogy mellékállás ügyben mire jutottam, mert magam sem tudom.

A héten már nem akarok utazni, rengeteg adminisztrációs melóm gyűlt össze, azzal szeretnék foglalkozni.

Nem igazán érzem magam közlékeny hangulatban, szóval nem tudom, mikor jövök. Azt hiszem, nem stresszelem magam azzal, hogy írjak akkor is, ha nincs kedvem, mert szerintem nagyon erőltetett úgy az egész. Olyan "izzadságszagú".  

3 megjegyzés:

  1. Nekem nyáron volt ilyen érzésem, így megértelek. :) Remélem azért jössz mielőbb, ami azt is jelenti, hogy már jobb... :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy nem vagy jól... remélem hamarosan jó/jobb lesz minden!❣

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, drágák vagytok! Nem vagyok ám rosszul, csak kicsit nyűgösebben, meg nincs is kedvem mindig mindent leírni, szóval jobbnak tűnik, ha csak akkor írok, mikor kedvem és időm is van. Szerintem nem lesz ez olyan sokára. ;-)

    VálaszTörlés