2021. március 22., hétfő

Ami jó...

  • Vidám színt választottam a körmömre (a gyűrűsön sellőpor is van).

  • Lőttem magamnak egy ilyet. Belami hozta el, mert így a postaköltséget megúsztam. Kifejezetten utaztam arra, hogy használt és kopott legyen, valahogy ez nekem illik ehhez. Jó lesz a színes kis tornacipőimhez. (Belami nem érti miért van ez a fajta táska agyonhájpolva, szerinte tök béna és ronda. Kis butusom! 😘)

  • Holnap folytatom a futás projektet, szépen haladok, kár, hogy erőben most leamortizált ez a hülye vírus. 
  • Jövő hétfőtől majdnem két hétig szabin leszek, alig várom. A telefonom át lesz irányítva a helyettesem telefonjára, és nyugiban szeretnék takarítani, meg sokat pihenni, olvasni, filmezni.
  • Addig meg... Próbálok sok jóságot még benyomni a munka mellé, mert egyre jobban vagyok már. 




2 megjegyzés:

  1. Belamival értek egyet. (Elnézést ezért a tök felesleges megnyilvánulásért.)

    VálaszTörlés